Gå til innhold

hva skal du idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeder meg.. trenger tips til hva jeg kan finne på med unga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe på nevøen og niesa mi, ta med nevøen min for å kjøpe bursdagsgave! :o)

Grille - hvis været holder seg bra! =)

HVa med å besøke en gårs, akt. senter, gå i skogen, bake boller, på kafè..?

:o)

Skrevet

joda, mye jeg kunne gjort,. men er litt kjedelig/slitsomt helt alene med en på 2 år(som elsker og stikke av om dagen) og en på 3 uker!

hmmm

Skrevet

Skrive en akademisk tekst. Saumfare internettet for forstyrrende elementer med andre ord.

Ta en tur i skogen. Det har jeg lyst til.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ikke en dritt! Faktisk....

Jeg burde gjort husarbeid, men nei... Jeg skal være hjemme med mitt skjønne trassetroll på (snart) 11 mnd, også skal jeg på jobb fra 15-22...også begynner det pååån igjen i morgen, samme regla.. Tamtetam

Skrevet

skaffe barnesikring til skap og skuffer. hehe trenger vel sånn 20-25stk

Skrevet

Håper det tørker fort opp etter regnet slik at jeg kan slange meg på gresset mens ungene leker på lekeplassen og sykler. Og slik at han på ett år kan krabbe rundt meg uten alt for mye å passe på. Nå har det vært full fart i over en uke så nå vil jeg ha ferie!! :-)

Skrevet

Jepp, vi skal ut å leke etter at lillemor har sovet og spist lunsj. Noen i Trondheim som blir med? :0)

Skrevet

Thia

skulle gjerne blitt med deg, men litt langt til trondheim, hehe

Skrevet

Vi skal til Sverige og ta ut penger av feriekontoen, så på lekeland der, og ut å spise senere. Men, først skal jeg plane ut i noen timer, he he.

Hva med å trille på lekeplass?! Så kanskje minste sover og du kan følge med på eldste..

Skrevet

Hi hi måtte bare høre da vettu...:0)

Skrevet

Vi skal spise middag hos familien som nettop kom hjem fra london, og pakke opp londongaver, spennende hehe:)

Skrevet

vi skal besøke familie... mamma, pappa, broren min med dame, to kusiner med hver sin sønn... blir gøy :) skal bare vente til mini har hatt luren sin.

Skrevet

Ingenting. Er syk...

Vel nesten ingenting. Får besøk av megler for verdivurdering av leiligheten senere idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...