enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg kjeder meg.. trenger tips til hva jeg kan finne på med unga!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Passe på nevøen og niesa mi, ta med nevøen min for å kjøpe bursdagsgave! ) Grille - hvis været holder seg bra! =) HVa med å besøke en gårs, akt. senter, gå i skogen, bake boller, på kafè..? )
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 joda, mye jeg kunne gjort,. men er litt kjedelig/slitsomt helt alene med en på 2 år(som elsker og stikke av om dagen) og en på 3 uker! hmmm
Gjest -<<- Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Skrive en akademisk tekst. Saumfare internettet for forstyrrende elementer med andre ord. Ta en tur i skogen. Det har jeg lyst til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 ikke en dritt! Faktisk.... Jeg burde gjort husarbeid, men nei... Jeg skal være hjemme med mitt skjønne trassetroll på (snart) 11 mnd, også skal jeg på jobb fra 15-22...også begynner det pååån igjen i morgen, samme regla.. Tamtetam
heisand? Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 skaffe barnesikring til skap og skuffer. hehe trenger vel sånn 20-25stk
SOMMER :) Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Håper det tørker fort opp etter regnet slik at jeg kan slange meg på gresset mens ungene leker på lekeplassen og sykler. Og slik at han på ett år kan krabbe rundt meg uten alt for mye å passe på. Nå har det vært full fart i over en uke så nå vil jeg ha ferie!! :-)
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jepp, vi skal ut å leke etter at lillemor har sovet og spist lunsj. Noen i Trondheim som blir med? :0)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2008 Thia skulle gjerne blitt med deg, men litt langt til trondheim, hehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Vi skal til Sverige og ta ut penger av feriekontoen, så på lekeland der, og ut å spise senere. Men, først skal jeg plane ut i noen timer, he he. Hva med å trille på lekeplass?! Så kanskje minste sover og du kan følge med på eldste..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Vi skal spise middag hos familien som nettop kom hjem fra london, og pakke opp londongaver, spennende hehe:)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 vi skal besøke familie... mamma, pappa, broren min med dame, to kusiner med hver sin sønn... blir gøy skal bare vente til mini har hatt luren sin.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Ingenting. Er syk... Vel nesten ingenting. Får besøk av megler for verdivurdering av leiligheten senere idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå