Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg gikk ut for å lete etter katta som er forsvunnet. Gikk ved togskinnene, så sa det stopp. Måtte gå ned en bratt bakke, men tok meg ikke bryet med å gå 5meter bort. Det som var, var at der jeg sto var det over 2m å hoppe ned. 5m bort var det mindre enn 1m. Jeg bare hoppet ned, falt såvidt på føttene. Men, mistet balansen, ramla bakover og rett i bakken med ryggen først. Skikkelig vondt i ryggen. Sliter litt med å puste nå, merker jeg + at jeg har vondt i magen. Æsj..!! ( Skal jo passe på nevøen og niesa mi idag også jooo:o( Jaja..
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 uff! du får ta en rolig dag, sleng tantebarna forann tv og tegnefilm! god bedring! og pusen dukker nok opp!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Heheh, nesten så det frister litt!!! ;o) Men, må kjøpe gave til nevøen. Han har reist heeelt fra Tr.lag og dette er den eneste dagen jeg kan kjøpe bursdagsgave til han ;o) Han er på ferie sammen med den andre tanta si (søs mi). Men, slappe av og ikke løfte så mye, det MÅ jeg prioritere! ;o)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Får håpe du ikke har bristet/knekt ett ribbein, det vil fort vise seg om du får vondere utover dagen:S
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 huff da!! men i forhold til at katten kan ha blitt påkjørt av toget så ble jeg fortalt dette engang jeg var bekymret for det samme.... katter blir ikke påkjørt av tog da de merker vibrasjonene i skinnene lenge før toget kommer, iotsettning til biler som de ikke merker (annet enn hører og ser da som de også gjør med toget) fordi asfalt og veier ikke rister slik aom togskinner..... jeg syns det hørtes ganske logisk ut jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå