Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i dag da, med døds vond i skammbeinet liksom... og da mener skikkelig vondt! har hatt bekken løsning lenge, men dette er ikke helt det samme, tok meg 45 min å komme meg ut av sengen i dag, og det inkluderte noen modige tårer:p

Noen som har forslag på hva det kan være? Forverring av bekkenløsningen, bekkenLåsning???? Noe som kan gjøres? Sån, i DAG med en gang liksom...

kan jo ikke drive sån i nesten 2 mnd heller... har en 4 åring og;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at bekkenløsning kan gi smerter i frydbeinet (koseligere navn på det, hehe) også, mitt har vært kjempeømt lenge. Jeg har hatt moderat bekkenløsning ca halve svangerskapet. Kanskje kiropraktor kan hjelpe? Går an å høre med de, mange som har fått hjelp med bekkenløsnng der. Eller akupunktur? Tror ihvertfall at det godt kan ha med bekkenet å gjøre!

Skrevet

Har vert øm der jeg og, men dette er anderledes.... sån skikkelig vondt... tar meg utrolig lang tid å reise meg, fungerer ikke i det hele tatt liksom... tok en tlf til manuell terapaut, fikk time kl 10...

snille han måtte flytte på pasienter for meg....:)

Men i morgen er jeg alene med guttungen, så blir nødt å prøve noe...

har iallefal hørt de skulle kunne hjelpe:)

Skrevet

Jeg har skikkelig vondt i skambeinet. Har hatt bekkenløsning med gangvansker siden mars, men ikke hatt så vondt før nå de siste ukene. Det er spesiellt ille når jeg har ligget en stund, som når jeg skal opp fra senga eller sofaen. Kjenner det også veldig om jeg snur meg i senga. Når jeg kommer opp og i gang, blir det bedre. Men det er konstant vondt. Men du kan jo dra til legen din om du er urolig.

Skrevet

Au ja, jeg har samme problem, og har også en 4-åring utenom. Men det har vært veldig av og på med smertene, noen dager er det så vidt jeg klarer å reise meg (eller velte seg rundt på kne for så å tippe rundt og opp...) mens andre dager merker jeg det knapt.

Håper dette er noe som bedrer seg etter fødselen. Hører jo om tilfeller der smertene varer i flere år etterpå.

Skrevet

Det er klart sånt varer i mange år hvis man ikke gjør no med det. Er faktisk mektig imponert over miss L som tok tak i problemet så fort og har vett nok til å komme seg til manuellteraput. De fleste her inne klager og klager på bekkenet men kommer de seg avgårde til behandling, nei. Er ei her inne som jeg har rådet 3 ganger å komme seg til manuellterapaut eller kiropraktor. Men hver uke kommer hun med nye innlegg hvor fæl bekkenløsning hun har og hva man gjøre med det.

 

Jeg har sagt det hundre ganger før og sier det igjen, legen kan ikke gjøre noe med bekkenløsning, men han kan henvise til manuellterapaut slik at man får gratis behandling. Ps. Akupunktur er glimrende kan absolutt anbefales etter man har vært hos manuellterapauten.

 

Miss L. Du må oppdatere og fortelle hvordan det gikk med deg etter behandlingen.

Skrevet

bekken spesiallist...du skulle gått til min...fikk pang bekkenløsning for en 4 uker siden (kjempe vondt i skambeinet..måtte bruke vogna som gåstil)..gjekk til bekken mannnen..han ordnet bekkenlåsningen og gav meg en haug med øvelser..nå er bekkenet av og til så bra et eg kan gå turer og bære gullet (selv om bæring er frarådet må en jo av og til)

Skrevet

jeg har noen dager jeg er veldig vondt der du beskriver, og det er pga bekkenløsninga. Men varierer fra dag til dag.

 

Spesielt visst jeg har vært på shopping, da har jeg skikkelig vondt der fremme.

Skrevet

Jøss!!!!

Helt vilt;)

hehe.... det ble nesten helt bra igjen! Helt satt ut faktisk... har jo vert på fysio, men hjalp ikke dritten, han gjorde det bare verre... men denne manuell terapauten trykka litt her, og strakk litt der, og jeg spaserte ut igjen nesten smertefri! Anbefalles til ALLE som sliter med dette altså!

Viste seg at det ble så ille fordi jeg er defekt... hehe... ene benet er litt lengre enn det andre, og DET har ingen fortalt meg før... så skulle få noen såler hos han, og da skulle det bli ganske ok igjen:)

haha... jaja... litt skev jeg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...