boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hipp, hipp hurra for fine gutten din som blir 1 år i dag:0) Gratulerer til dere begge to, håper dere får en kjempe fin dag! Vi er SÅ glade for å ha blitt kjent med dere. Suss og klem fra T og M
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Åååå, så søte dere er :-) Tusen takk! Og takk for i går ;-) Vi er veldig glade i dere vi også!
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Veldig kos dere kom på bursdagen til lille rosa, ble litt fullt da så fikk desverre ikke snakket så mye med alle. Men vi satte STOR pris på at så mange kom. Skulle sett ei som ble glad når hun så alle fine gavene i dag:0) Gleder oss mase til å feire kjekken din til helgen.
hedda:-) Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Heia snuppa:-DD Telefonen min har tatt natta så d holder, så jeg låner et gammelt slagvåpen av min kjære, hihi, burde hatt bæretillatlse nesten:o)) Men for å gjøre det hele kort, har ikke fått kopiert over tlf nr mine over på slagvåpenet, og fant ikke ditt tlf nr på nett, så derfor blir det gratulasjonshilsen her istede!! Masse gratulasjoner til lillesnuppen din på ett-årsdagen, og til deg og pappan, ett år siden dere fikk en helt super liten kar:-D Gleder oss til å feire på søndag:-D Da blir d hoia meg rundt og muffins oppigjennom veggene||;-)) Stor klem fra meg og turbo:o)
Labambie Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer!!!! Skal du forlate oss på 0-1 da? Jeg kommer til å savne deg jeg.. Kom innom å hils på innimellom? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå