Gå til innhold

På`n igjen;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var vi i gang igjen! Lille frk er på hylærn igjen. Kl er nå 0115 i de små timer og hennes mor lå for nøyaktig 15 min siden i dypeste søvn. Når jeg kom inn med vann drakk hun to slurker og hylte av sine lungers fulle styrke og gråt samtidig sårt mens hun sa mamamama...

Ganske så tøft og ta på den bestemte mammastemmen og si at nå er det natt så nå skal vi sove.

Takk for alle gode råd jeg fikk for noen dager siden. Jeg og mommy pappa ble enige om at natta var til 0530 og bestemte oss for å gjennomføre det. Det er ikke hver natt så det er vanskelig å " sende ut en klar beskjed" men håper den lille prinsessen forstår det etterhvert.

Ønsker dere andre mødre og fedre en god natt og håper ingen leser dette innlegget før tidligst 0730;)

Mange gode nattaønsker fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tøft og slitsomt mens det står på. Så lenge ungen er frisk, er jeg imidlertid ikke i tvil om at det nytter å holde ut. Hvis man er motivert for kampen og mener at det er riktig og viktig, tror jeg at budskapet når frem til den mest utholdende ungen til slutt...

Jeg så dere forresten i dag, i full fart forbi meg på storsenteret. Med minstesnupp i puppen rakk jeg ikke å stoppe dere :-)

Stor oppmuntringsklem fra meg til deg og ønsker om en roligere natt i natt.

Skrevet

Hie Moomy, jeg håper at de to siste nettene har vært ok. Jeg tenkte på deg i natt sånn ved 01.00 tiden ;-) for da var det jeg som satt ved siden av en seng med hylende toåring oppi. Jeg klarte ikke å gå fra henne da, for hun er forkjøla, men oppi senga måtte hun bli.... helt til hun kastet opp av gråtingen... da vant hun. uff.... det er så vanskelig. Jeg heier på dere i lle fall, og litt på oss, for nettene er best når alt er trygt og godt og stille.

klem fra meg til deg

Skrevet

Hei og takk for svarene:) Det har gått litt bedre et par netter nå! Nå sliter vi mer med varmen og et utslett som bekymrer meg litt. Har det mest i bleieområdet men også litt ellers. Tror kansje det er varmeutslett. Prøver og lufte stumpen men det blir jo varmt og tett i løpet av natta:/ Hun har jo vært mye plaget med sopp tidligere men tror ikke det er det nå. Dette er mer begrensede små prikker som er litt opphevede. Prøver med litt talkum i natt for og se om det kan hjelpe:)

Synn jeg ikke så deg Maud. Men jeg er desverre litt fjern når jeg er ute å går. Gjerne langt vekk i egne tanker;)

Håper dritgrei frøkna kommer seg raskt og at dere også snart får sove. Jeg skal heie på dere også og så håper jeg vi alle er over det værste for en stund;)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...