Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Er saa lei det... Sov sammenhengende to timer i gaar natt, og forsokte aa legge meg litt utpaa kvelden i dag, men fikk selvfolgelig vekket av folk som skal rope, ringe og folk som skal komme paa besok... Og naa som jeg endelig kan sove, fins jeg ikke det grann trott heller.... Dessuten har jeg faatt leppomade i oyet naa, og det er en veldig sviende pepperminte greie, hehe. Livet skakke vaerra lett:D
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg doper meg nok ned som det er med smertestillende og det som er, saa tror ikke jeg skal begynne paa sovepiller ogsaa... =p Ikke har jeg det heller, for den del! Hehe.
Northernlights Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg blir våken av enkelte smertestillende, jeg...kanskje det er det som er problemet?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Det vet jeg ikke. Bare brukt de smertestillende jeg alltid bruker. Og har ikke brukt det siden jeg hadde et anfall for to dager siden egentlig, saa jeg tror kanskje det ikke er det... Hmm...
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Hva sa vi om ting leppomade og andre ting som dufter med tanke på vepsen, i stad? Pass på at de ikke finner veien inn i øyet ditt, nå da! *fnis*. Det er slitsomt, ja. Har egentlig ingen råd, dessverre. Men kan jo trøste deg med at det garantert er folk rundt i verden som har det verre enn deg i skrivende stund - med leoopmade i øyet eller ei. Forresten, hvordan fant leppomaden veien dit?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Hehe, leppomaden er lagd av beeswax da... Den beste som fins paa markedet, faktisk! Saa hvis vepsen vil komme til den, saa skal den bare faa komme! Neida, absolutt ingen andre i verden som har det verre enn meg! Leppomaden finner ofte veien dit, i hvert fall gjort det samme 3 ganger i gaar, og en gang i dag bare. Har noe med at jeg smorer meg veldig ofte paa leppene, og samtidig klor meg i oyet. Ingen god kombinasjon, aapenlyst. Hehe
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Den er nok av ypperste kvalitet da, ja. Det faktum at den er den beste på markedet endrer ikke det faktum at vepsen kommer dit Men kan ikke helt se det for meg, man blunker jo forhåpentligvis regelmessig og da er det vanskelig for vepsen å komme seg inn ;-p "Det er menneskelig å feile - men djevelsk å fortsette" - hihi, det er jo ikke like lett da, når man smører seg på leppene for så å klø i øyet. Har skjedd flere ganger med meg, også. Men forhåpentligvis avvennes du en vakker dag :-D
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Det er faktisk verdens beste leppomade. Faar egentlig bare tak i den i USA (mulig Canada ogsaa...) og London, saa det maa hamstres, hehe. Faar ikke tak i noe bedre. Saa jeg blamer ikke vepsen for aa ville ha en del isaafall. Neida, avvennes nok aldri. Blir mer og mer avhengig av leppomade, og gjor samme greien hele tiden. Men selv om det svir litt, saa er det nesten litt forfriskende ogsaa, altsa
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Nå ble jeg veldig nysgjerrig - hva er navnet? Jeg er totalt avhengig av leppomader om dagen, og har en tante i USA, så kanskje jeg kunne fått blafret litt med øyevippene overfor henne. Men er det ikke rart, hvordan man bare blir avhengig av sånt? Går man en dag uten - er leppene sporenstrek tørre og "lite freshe". Er nok ett eller annet avhengigshetsskapende stoff som fører til dette - et eller annet litt skittent salgstriks for alt jeg vet. Men hvis den er verdens beste gjør den nok bare godt for øyet også, tenker jeg :-D
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 http://global.burtsbees.com/webapp/wcs/stores/servlet/StoreView?storeId=10101&catalogId=11801&langId=-1 Gaar nok an aa bestille paa nettet ogsaa for den del, men jeg kjoper likesaagod bare i London... Himmelsk:D Hehe, har vaert avhengig av leppomade og slikt fra jeg var kanskje 4-5 aar, stygg og dum uvane... Men jeg er saa avhengig naa at jeg ikke kan gaa noe sted uten leppomade i haanden, ha det rett vedsiden av sengen osv... Hemmende=p
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 Ja, den der har jeg faktisk sett et sted, bare husker ikke hvor. Den må jeg nesten bare få meg, tror jeg. Får se om jeg får bestilt. Ellers forguder jeg Rosebud, men synes den er litt rar i konsistensen uten å kunne sette ord på det. Sverger foreløpig til noen fra apoteket jeg ikke husker navnet på i farten. Så lenge du ikke må ha den med det I senga er du nok ikke farlig avhengig - not yet He he..
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Jeg sover ofte med den i haanden, og sover jeg i bh, saa ligger den inni bh'en - hehe. Saa jeg er nok et urovekkende tilfelle allerede. Mentholatum er ogsaa veldig bra. Rosebud er jeg ikke saa glad i selv - de har ofte veldig sot smak paa seg. Men jeg er kresen paa hva jeg liker. Avhengige blir som oftest slik:p Hehe.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Sant det, veldig avhengige folk, som i ditt tilfelle, er og blir noen særinger - da de er små perfeksjonister på "området" sitt :-) Mentholatum hadde jeg en gang - men det er en stund siden nå. Så dukker ikke opp noen umiddelbare nevnverdige minner, gitt. I hånden faktisk, det er godt gjort! Til min datters store begeistring har jeg hatt en tendens til å sovne med mobilen i hånden - den er jo gigantisk i forhold - for så å "miste" den. Da finner mini den i dyna mi senere på dagen - og trykker på alle knapper og ringer opp gamle x'er en flau mor senere må ringe opp og unnskylde.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #15 Skrevet 22. juli 2008 Hehe, Mentholatum er ganske digg. Men den er selvfolgelig ikke like god som Burt's Bees. Men jeg vet og kjenner vel til alt som fins av lipgloss og leppepomader der ute... =p Lite som er godt nok! Det er ikke saa vanskelig - er jo det siste jeg tenker paa for jeg legger meg - om jeg har faatt nok leppepomade paa leppene =p Mobilen min er jeg ikke avhengi av i det hele tatt - jeg mister den hele tiden, hehe. Dessuten setter jeg alltid laas paa dem, saa ingen kommer seg inn. Kan ikke si jeg er lysten paa at noen unge skal ringe opp folk uten at jeg vet det, for jeg kan si saa mye rart. Men naar sant skal sies, har jeg bare nr. til folk jeg ikke har noe problem med aa snakke med =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå