karianne87 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 vil ikke vekke sambo før det er nødvendig liksom, så her sitter jeg da alene litt kjedelig også.... noen flere?
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Sitter her alene men uten rier! Litt misunnelig på deg jeg ass:) Lykke til!!! Er det din 1.?
fru lykkelig Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Litt misunnelig på deg nå!!! Får ikke sove pga alle plagene som følger med... Hvor lenge er det mellom riene dine da? Er de vonde? Det er vel ikke kjedelig hvis du snart er i fødsel???
karianne87 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 endelig ble det min tur med rier, trodde faktisk aldri den tiden skulle komme. ja er førstegangs så er litt usikker på hvordan dette skal være. når det kommer en ri (som jeg tror ganske sikkert at det er) så vet jeg likosm ikke helt om det er en ri eller bare litt vondt har det sånn innimellom . så jeg får aldri tatt tiden helt korrekt,,,
karianne87 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 uff det er så vanskelig å ta tiden, ble mye vims det her,,,,, vet liksom ikke når jeg skal starte og stoppe, for er aldr helt sikker når den starter.
fru lykkelig Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Hvis de øker i intensitet og blir regelmessige er det nok rier, men forbered deg på at det kan ta tid. Gå heller å legg deg for det er ikke sikkert du får sove på mange mange timer hvis fødselen er i gang... Lykke til! God natt!
Mama B Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Heia, legg deg og hvil deg mens du kan! :-) Det er mitt eneste råd.. og lykke til! :-D
karianne87 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2008 ja tror kanskje ikke det er så dumt. 5 min mellom hver ri, varer i gjennomsnitt 30 sek, litt korte og ikke mega vonde, skal prøve å slappe av litt ihvertfall:) håper det går min vei i natt da:)
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 jepp... rier her også!! jeg som har ventet på dette, og nå føler jeg meg ikke klar like vel... er spent på om det blir baby i natt eller i morra! Hvordan går det?
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #12 Skrevet 21. juli 2008 så spennede da misunnelig jeg da:) Har enda 5,5 uke igjenn til terminen.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 21. juli 2008 #13 Skrevet 21. juli 2008 Kjenner noe jeg også---håper det er begynnelsen på noe..er ganske så klar nå---
JordbærMamma Skrevet 21. juli 2008 #14 Skrevet 21. juli 2008 Jeg kjenner også på at noe er på gang! Kraftige kynnere og menssmerter både bak og foran her. Måtte opp på do nå, spiser litt så skal jeg legge meg igjen... håper på å våkne med kraftige rier ja! Hadde en veldig lang fødsel med førstemann da, så vet det kan ta tid, men er jo lov å håpe. Deilig å få bekrefta at det snart er over, selv om jeg ikke har termin før om 8 dager
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 21. juli 2008 #15 Skrevet 21. juli 2008 Her roet det seg litt igjen..veldig irriterende..skal legge meg jeg og, så håper jeg at jeg våkner til noe sterkere ja:-)
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 21. juli 2008 #16 Skrevet 21. juli 2008 Når var det man skulle dra på føden da? Har rier med ca 5-6 min mellomrom som varer i ca 40-50 sekunder.... av og til er de nede i 3 min mellomrom...
eple3 Skrevet 22. juli 2008 #17 Skrevet 22. juli 2008 Hei, Har også begynt med rier i natt, men foreløpig er det ca hvert 10.-15. minutt bare.. Hvordan er det med dere andre - gått og lagt dere eller kanskje på sykehuset alt..? Lykke til
LivK har født Skrevet 22. juli 2008 #18 Skrevet 22. juli 2008 Hei, eple3:) Har ikke rier, er idag 5 dager på overtid og skikkelig misunnelig og klaaaaaaaaar! Tenkte jeg kunne holde deg litt med selskap, da. Når er din termin?
eple3 Skrevet 22. juli 2008 #19 Skrevet 22. juli 2008 Hei, så koselig at det er noen våkne her Er 3 dager på overtid her og er også klar for å få snuppa ut, selv om jeg de siste dagene har følt en fødsel som veelig fjernt av en eller annen merkelig grunn.. Uff, er skikkelig dårlig i magen (diarre), men takene kommer litt oftere ser jeg etter å ha begynt å tat tiden litt mer nøyaktig, er nå ca 7 min mellom hver- den linken hvor man registrerer tiden på riene var veldig fin Håper bare inderlig at det ikke stopper opp nå!! Driver og pakker ned de siste tingene i bagen, og kanskje jeg skal ta meg en dusj først og spise litt.. og vekke mannen også kanskje..
LivK har født Skrevet 22. juli 2008 #20 Skrevet 22. juli 2008 Tror ikke prinsen min har tenkt seg ut, jeg. Sikkert ikke den første som har følt det sånn, hehe! Skal ta vare på den linken til senere, går ikke med klokke.. Veldig greit å være litt dårlig i magen før selve utdrivingen, har jeg skjønt;) Mindre sjans for "uhell", selv om det for de fleste er HELT uviktig når det kommer til stykket! Viktidst å få den ungen ut, liksom - hehe...
eple3 Skrevet 22. juli 2008 #21 Skrevet 22. juli 2008 Ja, rart ikke sant? Nå har jeg dusjet, pakket og vekket mannen her. Da gjenstår det bare å ringe inn til føden og kanskje ta seg en liten matbit før vi drar. Og obs, hunden må jo også ut stakkar Satser på at dette skal gå radig og greit!.. Noen håp får man vel ha?
JordbærMamma Skrevet 22. juli 2008 #22 Skrevet 22. juli 2008 Mine dabbet av igjen etter jeg hadde sovet en stund, bare litt kraftige kynnere nå, uregelmessige. Men så er jeg den som har lengst igjen til termin også, så det overrasker meg jo ikke. Og seteleie, så det trykker jo ikke akkurat på nedover av seg selv Fint å vite at "noe" er på gang uansett da! Lykke til dere andre!
LivK har født Skrevet 22. juli 2008 #23 Skrevet 22. juli 2008 Du må uansett ha all mulig lykke til idag! Her skal det skrives kontrakt for huskjøp, hehe, noe må man gjøre for å få tiden til å gå Besten har nettopp hentet storesøster på 2 1/2, så da blir det an rolig start på dagen. Spent på dine vegne jeg, nå! Dette går sikkert kjempfint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå