Gå til innhold

oi, jeg hører visst til her igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja. i går så hvisket mannen min meg i øret; "du. skal vi lage en baby til?"

så da skal vi visst det da. :D kanke si nei te sånt!

hehe.

forrige gang ble jeg gravid en uke etter prevansjonsslutt. men nå er det 13mnd siden fødsel, og jeg har fremdeles ikke fått mensen igjen, så hvem vet hvor lang tid det vil ta denne gangen?

jaja. kommer vel til å titte innom her utover jeg da. hadde mye moro med bim sist iallefall... selvom jeg syns det er litt skumlere å være prøver denne gangen.

på en måte håper jeg litt på en lengre prøveperiode, samtidig som jeg husker hvor frustrert jeg var allerede første pp forrige gang. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så utrolig moro at mannen din ville ha en til da. Tihi! Var jo litt av en måte å si det på. Hehe..

Håper du ikke blir her så lenge da!

Lykke til!

Klem

Skrevet

syns det var en veldig fin måte å si det på jeg. jeg har jo sagt til han at han skal si i fra når han er klar. :D

27pp... har holdt på en stund du da! da håper jeg du forsvinner kjappere enn meg jeg! jeg har jo ei lita ei på 13 mnd å kose meg med og.

(mener å huske deg fra sist jeg var her..?)

Skrevet

velkommen tilbake!!

ser det er mange av dem som var her samtidig med meg som lurer seg tilbake nå. begynner prøvingen etter sommeren vi da;) vil nå men gubben gir seg ikke.

lykke til!!

Skrevet

Så søtt av mannen din:0)

Lykke til med prøving, håper det tar like kort tid som sist før den sitter:0)

Skrevet

Vintersol; Husker du meg??? het maria lykkelig tidligere. Vi var her og på 1-3. tri sammen! Vi fødte på samme dag og nå er jeg her igjen også!!!;);)

Gulla våres er jo 13 mnd i dag.. gått så fort. Gleder med sånn til å begynne prøvingen. Akkurat ferdig med mensen nå, så da er vi i 1.pp.

Ille morro at mannen din ville starte på en til, og det er jo helt rart at vi er her sammen igjen!! Masse lykke til;)

Skrevet

Så koselig sagt av mannen din altså:o)

Jeg husker også deg fra BIM i fjor våres. Du het vel vintersol med krembolle eller noe i den duren? Husker forresten Maria, lilleluri, også:o) Jeg har en gutt som ble født 23. mai 07, og vi har prøvd siden november 07, fikk mensen tilbake da. Brukte 2 år på å få til lillegutt, så ville sette i gang med en gang det var mulig igjen. Det kan jo ta tid. Men nå har vi jo gullene våre å kose oss med da:o) Masse lykke til da! Så sees vi vel rundt her inne:o)

Skrevet

Var det forresten du som var fra Tønsbergområdet?

Skrevet

ååå så søtt av mannen din:) kjekt å komme i gang med prøvingen da:)

Skrevet

Hei..

Ja jeg var nok her sist gang du var her =) Hehe. Håper også jeg forsvinner herfra snart;o)

Skrevet

så moro at dere husker meg igjen! og ja, -jeg husker jo dere!

jeg har jo ikke fått mensen enda jeg, så aner jo ikke når spira vil sitte. men en dag blir det jo! i dag har jeg kjøpt folat, så skal iallefall ting gjøres skikkelig!

koselig at det er mange av oss som er her igjen da!:-)

selvom det skal holde hardt å skifte nick på noen av dere, hihi

Skrevet

Hei hei.

Vet ikke om du husker meg jeg, men hang her på samme tia. ikke det at jeg har fått flytta meg en eneste tomme da :P hehe

Men koselig å se at du er tilbake :):)

Er ganske mange av de gamle som kommer igjen nå :)

Skrevet

Jeg husker deg godt fra sist gang Vintersol. Morsomt at det er flere av oss som er tilbake allerede! Jeg er naa i april 2008 klubben (siden i formiddag... hehe) saa jeg haaper aa se deg der inne ogsaa!

(ble faktisk gravid paa foerste forsoek denne gangen - heldig, jeg vet)

Skrevet

Hei!

Sniker litt her inne på BG jeg også. Husker nicket ditt fra både BG og trimesterne. Junior er 11 mnd nå, og mannen er visst klar for nr.2 for er visst ingen ting som heter avbrutt samleie lenger... Har lyst på baby jeg også da, he he!

Skrevet

Jeg må bare slenge meg på og si at jeg jo husker dere fra bim også! Henger bare her og leser litt. Vi skal ikke begynne å prøve på nr. 2 før til jul, men veldig gøy å se at dere jeg har fulgt er her igjen! Masse lykke til!!

Skrevet

hei hei jenter! Husker dere fra bim og alt det jeg også;) hadde et annet nick før (Spira så lykkelig!) og jenta mi ble født i august 2007, og nå er vi altså såvidt i gang med prøving på nr 2. (2.pp nå!)

Lykke til, kanskje vi alle kan følge hverandre videre i trimestrene. Det hadde vært gøy!

Skrevet

jammen jeg husker dere jo igjen alle sammen! dette er jo nesten litt sprøtt! hihi

lioevr; jeg hadde jo håpet å ikke se deg igjen her da. huff. for å si det sånn; denne gangen har jeg god tid, og skulle virkelig ønske at du og silje fikk spirer som gravde seg fast lenge før jeg får det!!

Denne gangen kjører vi metoden; ikke prøve for hardt, vi da. hehe-

hadde jo vært greit å fått mensen tilbake, lissom.. så vi prøver ikke aktivt å treffe EL eller lignende. vi bare har kutta prevansjonen, og gleder oss til den dagen vi får to røde streker.

skulle det ta lang tid, blir vi vel noe mer metodiske, skulle jeg tro. hehe.

Skrevet

SusieQ; gratulerer!!!

Skrevet

husker de aller fleste her jeg også! har nok vært meget passiv i bim-karrieren min men har lest masse her og fått meg meg hvem de fleste er;)

så moro at det er så mange av de samme som skal prøve igjen omtrent på samme tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...