Gå til innhold

Når pakker dere bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33+5 og har lekt litt med tanken om at det kanskje snart bør gjøres, sykt at det er igjen så liten tid til jeg får hilse på den lille=)

Men legen på forrige UL sa noe som fikk meg til å tenke enda mer over det.."vi tar KS ca den og den dato men det kan jo godt hende du kommer i fødsel før den tid" Kan GODT hande??? hvorfor??

Startet selv forrige gang også 10 dager før termin og da tok de KS 9 dager før termin.

Er det noe som skulle tilsi at den skal starte før denne gangen?

Det river og sliter i livmoren for tiden, da jeg har en skillevegg som gjør at det er liten plass inni der allerede.. på en måte 1/4 del av limoren som ikke er i bruk... litt skeptisk her :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den pakket jeg nok 2 mnd før termin hehe:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle pakke den kommende lørdag, da er jeg 37+0. Har en følelse på at jeg kommer til å gå enten en eller to uker over terminen, så er ikke veldig stressa enda (bare sykt utålmodig;p)

Skrevet

Fødte en uke før termin forrige gang...og hadde ikke pakket noe bag, for alle sa at jeg kom til å gå over termin som førstegangs fødende... he, he...kan tro jeg fikk med meg mye viktig da jeg måtte pakke bagen i full fart før vi dro på føden...!!!!

Nå er jeg 28+2...og har delvis pakket bagen...så bare noen ting som skal slenges oppi i siste liten :-)

Skrevet

jeg vet ikke helt når jeg skal pakke min, men blir vel om noen uker. er 32 uker på vei, og synes det er litt tidlig nå, men samtidig flyr jo tiden av gårde, så kan jo være greit å få gjort det om ikke alt for lenge.

Skrevet

Den kom litt feil ut...er 38+2

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg også kan gjøre det da snart. Skal til å flytte også så kanskje det er greit at den er ferdig pakket og følger med vesken min slik at jeg vet hvor jeg har det jeg trenger tilfelle vi bor i pappkasser når noe skjer=)

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt å begynne på den imorgen.. skrive ei liste over hva jeg trenger i tillegg og sånn... har kjøpt meg ekstra ting til toalettveksa i småpakker. mangeler ammebh og litt dilldall som jeg også skulle hatt kjøpt..hm..får snart gire litt opp her:o) er 35+4 idag

Skrevet

jeg har pakket det meste i bagen. er bare småtterier jeg mangler.

Greit å ha den klar i tilfelle noe skulle skje før tiden. Vet jo aldri :)

er 34+6 nå :)

Skrevet

Har ikke gjort det enda. 39+5 i dag. Men får vel gjøre det i dag da. Har kjøpt inn alt jeg og baby trenger. Alt fra bind og ammeinnlegg til bleier og rompesalve til baby. Mangler bare litt sjokolader, frukt og drikke, men det satser jeg på at vi kjøper på vei til sykehuset. Har riktig nok skrevet liste over alt som skal være med og hva samboer må kjøpe på veien da. Det er noen uker siden jeg skrev den. Må jo tross alt passe på at man får det som man vil ha det ;-)

Skrevet

Pakket den i går siden jeg hadde små-rier hele søndag, de er borte nå.

3 uker til termin med 2 uker til ks. ar ikke pakket den ferdig, da, men lagt ned undertøy og joggebukse slik at jeg har med meg noe j trives i i tilfelle sambo må pakke resten...heheheh

Skrevet

Jeg tenker på det hver dag, men har foreløpig bare skrevet en liste. Har 18 dager igjen i dag, så det er kanskje greit å få gjort det snart.

Skrevet

Ikke gjort det enda, men har også skrevet en liste over hva jeg skal ha med meg. Tenker å begynne å putte nedi så smått....er 36+0 idag, så har jo enda god tid!

Hva tar dere med av klær til babyen? Tenkte ha med litt i tillegg til det han skal reise hjem i jeg da ;)

Skrevet

Hei snuppa:-)

Det er bedre å pakke baggen for tidlig enn for seint. Jeg er i dag 38+6 og pakket for noen dager siden.

Formen fin ellers da? UVI borte?

Skrevet

Hei!

Jeg er 39+5 i dag og har enda ikke pakket bagen. Tenkte jeg skulle begynne på den i dag. Var ute i går og kjøpte inn litt småting som skal pakkes ned. Håper bebisen tar hintet! Hehe..

Skrevet

Jeg pakket bare noen dager før termin.. Nå er jeg på overtid med 8 dager...

Skrevet

Jeg ble vell sånn ca ferdig med bagen i går:-) Er fullgått 38 uker i morgen så begynner å bli klar nå ja! :-) Har forresten pakket en bag som vi tar med oss til sykehuset når fødselen starter, også en liten en til lillegutt med hans ting som sambo kan komme med etterhvert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...