Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Det handler ikke om meg, men om en i familien. De har vært sammen i noen år og var forlovet. Plutselig får han en tlf om at hun ikke vil være sammen med han mer. Han reiser til henne med engang og ser henne gå ut sammen med en annen fyr fra en butikk. Han går bort for å snakke med henne, men det gikk ikke så bra. Stakars, jeg får så vondt av han!!! Han har virkelig elsket dama si. Åååå Jeg tenkte på dette igår og tilogme JEG begynte å gråte når jeg tenkte på hvor fælt han har det nå. Jeg vet ikke så veldig mye omkring situasjonen, men vet at han har det jævelig. Selvfølgelig, det er alltid jævelig. Det går alltid over. Jeg har klart meg etter løgn, bedrageri ++ jeg også. Men, man lever i nuet. Ikke lett å tenke 1-3-7-9mnd fremover i tid, når det kun er en uke siden hun slå opp.. Vil ikke gå inn i så mage detaljer egentlig, vil ikke legge ut om denne personen det er snakk om her. Vondt å tenke på uansett, at han jeg er veldig glad i, sitter med dyp kjærlighetssorg...
♥2 små gull♥ Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg måtte også felle noen tårer da det ble slutt mellom broren min og dama, de hadde vært sammen i mange år og jeg så hvor lei seg han var. Det var ikke noe gøy. Og når det ble slutt med neste dama som han var sammen med ett år så kom han rett hjem til mamma og pappa der jeg også var med datteren min, og han gikk gråtende rett bort til henne og løftet henne opp og klemte henne hardt og lenge mens han gråt. Da måtte jeg også gråte litt, var rørende å se på (og trist selvfølgelig).
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Nei, det er aldri noe gøy. Man prøver å muntre personen opp, men man vet at når alt blir stille så tenker den personen på eksen igjen. Uff.. Lå og tenkte så gæli på han inatt, og på at han er helt alene. Den første han ringte var mora si, og han gråt i tlf. Han som er såå hardbarka.. Nei, blir så trist jeg, på hans vegne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå