Gå til innhold

Overtid ja...


SandraB

Anbefalte innlegg

Ja, Terminen var 15 juli, men idag er det 22 juli ( om 8 min), og jenta mi har forsatt ikke kommet... 7 dager ovetid på terminen... Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på overtid.. Termin 17. juli, er så lei av å vente nå! Føler hele tiden at det er noe på gang, men så skjer det ikke mer..

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid....godt å høre at vi er flere....kan ikke beskrive hvor fantastisk utålmodig man kan bli i en sånn situasjon:-)HAr aldri gått å venta og lenta etter smerte på denne måten,men nå skal jeg vre sjeleglad når den smerten setter inn for fullt og det er noen som sier ifra at nå vil jeg ut:-)

Kjennes også her ut som om noe skal starte innimelom men...neeeeida!!!!Man legger seg og våkner like hel og med kulen fortsatt godt planta på midten av kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder mig in här jag! Hade termin igår, men minuter känns som år!! Blir tokig. Bara massa mensen smerter som inte vill bli till något annat... går det an att tycka mer synd om sig själv? Herregud så patetisk man blir...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe hadde termin 16.juli....og ja man bli patetisk,men jeg føler at man har fullstendig lov til det nå....9 mnd er lenge nok om det ikke skal gå nesten TI!!!:-)Føles som en evighet hver eneste dag som går nå....frustrasjonen bare brer seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter hver morgen under dyna for å se om madrassen er våt.. Skulle hatt den 20 juli men må nok gå noen laaaange dager i møte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det är gott det är flera av oss!! :0) Här har barsel tårarna redan kommit(!) kan det se ut som. Herregud, hormonerna spelar ett spratt varannan dag. Gud vad jobbigt. Stackars sambo blir ju helt förtvivlad. Men han är otroligt söt, vill dra hem från jobbet för att jag är ledsen. Go gutten min det! : )

Nu hoppas jag det innerligt sker något snart, fast samtidigt prövar jag för fullt att inte fokusera så mycket på det(lätt!!!) Blir helt galen av att gå och vänta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag jeg jeg..ingen tegn til at noesomhelst skal skje og jeg regner med å gå en tøff overtids-tid i møte:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe er så godt at det er flere av oss....litt trøst det, men skulle gjerne hatt den ungen nå ja. Overtidsvurdering i morgen på sykehuset, er spent på hva de kommer til å si:-)Frykter å begynne å gråte når jeg er der, for er så klar for at den ungen skal ut nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde å termin 16 juli..vente enda=( Blir satt igang på mandag om d ikke starte av sæ sjøl før d..sååååå lei no..kjenne at kroppen e sliten åsså=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var på overtidskontroll idag....ubehagelig affære d der med tøying av livmorhals, men man kom da gjennom d også:-) Blir også satt i gang på mandag om ingenting skjer iløpet av helga....cant wait, men som legen sa, d blir med engang en mer risikofylt fødsel når de må sette i gang, så håper det skjer noe i løpet av helga nå:-)Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forventet å føde en god stund før termindato da jeg har gjordt det med de 2 andre, men sitter nå her og er så skuffa. Både mens og ul termin er kommet og gått, men ikke noe har skjedd. :(

Har hatt masse med magesmerter og alt er modent, og sånn har det vært lenge nå. *klage, klage*. ;) Så vi håper at den nå større babyen behager seg å komme ut i løpet av helga!

 

Ønsker alle "overtidere" lykke til med en snarlig "selvhjulpen" fødsel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Min tips - gå en laaaaannng tur, på en bra tempo, hvis dere klarer det. Jeg hadde termin 14. juli og født nå på onsdag - 9 dager over termin. Riene begynte 8 timer etter en 1.5 timer tur. :0)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja jag får vel ut å gå da. Er så lei av alle telefonsamtaler, har han kommet nå??? Jeg begynner å gå min man ¨på nervene også. ÅÅÅ så er det vermen, tror det gjør at man ikke orker like mye mas.

 

Vi får bara stå på, det er ju ikke så lång tid kvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...