Gå til innhold

Noen som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempetrøtt men får ikke sove. Har bekkenløsning og det klemmer så vannvittig på isjiasnerva når jeg ligger på siden, orker ikke ligge på ryggen mer enn korte perioder av gangen. I tillegg er jeg varm og det verker i leggene... Gleder meg til de siste 73 (!!!!!!) lange dagene er over! Flere trøtte, humørsyke som er våkne her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt som ett fly.... Men sove det får jeg ikke!!! Lille gutt i magen liker ikke de samme stillingene som meg og ikke den samme stillingen hver kveld heller!! :P Og så var det denne helsikkens bekkenløsningen da ja, den hjelper jo ikke på for å si det sånn!! Og nå er samboeren min på jobb, jobber natt og han er i en annen kommune, så da er jeg alene hjemme! Liker det godt, men dess nærmere jeg kommer fødselen dess mer nervøs blir jeg!! Jaja, har heldigvis litt kortere tid igjen jeg da, bare 45 dager!! Så om 5 dager er jeg høygravid!! Og da er det bare 20 dager igjen og så er jeg fødeklar!! Så har sånne små delmål fremmover så tenker jeg det er litt lettere å se noe positivt i hverdage!!

Skrevet

Jepp vi er flere våkne sjeler. Jeg har vært våken siden litt over kl 2. Sove kan jeg bare glemme. Fikk så vondt venstre side av magen så da får ikke jeg sove. Har lest litt her på bim og funnet ut at det mest sannsynlig er livmora som strekker seg. er 30+5.

Skrevet

våken og trøtt... 18 dager to go!!!

Skrevet

Jeg har hatt et par "våkennetter" nå, men det gikk heldigvis bedre i natt. Jeg er bare 6 uker på vei, så jeg vet ikke om det har noe sammenheng med graviditeten å gjøre, men irriterende er det ihvertfall.

Skrevet

27dager (og netter!) igjen til termin her... I natt er faktisk første natta på leeeenge der jeg IKKE har vært våken 2-3timer pga smerter... I helga hadde jeg en natt der jeg var våken ikke mindre enn 6timer før jeg endelig greide å sovne igjen.

74skytte, hormonene dine sørger nok for å ta fra deg nattesøvnen ja. Jeg har aldri sovet dårlig i hele mitt liv før jeg ble gravid. Merket det fra sånn uke 5-6....Nå gjør den tunge magen, og det at jeg ikke greier å ligge på rygg (får veldig vondt i hoftene av sideleie) at problemet er forsterket....

Skrevet

Jeg har en aktivt gutt inni meg som liker å sparker meg så at jeg våkner.

Jeg klarer ikke å ligge på ryggen lenger, synes det er behagelig å sove på side med en pute bak meg og en mellom bena.

Jeg blir såååå varm at jeg sover med begge vinduene åpent og uten dyne. Kjæresten min blir bekymret at jeg skal bli forkjølet og prøver å ta på meg dyne men nei...jeg skal ikke ha den!

Skrevet

Jeg har ikke sovet godt en eneste natt siden jeg var 5 uker på vei, nå 15+5. Våkner hver eneste natt kl 03-04 og får absolutt ikke sove igjen før kl 07-08(som er for seint når en skal på jobb). Selv om det ikke er farlig akkurat, begynner dette allerede å tære litt på og håper inderlig det gir seg før man blir søvnløs igjen på slutten(som jeg antar de fleste blir pga diverse ubehag). De siste dagene har jeg i tillegg til vanlig søvnløshet hatt forskjølelse og ørebetennelse å slite med, som ikke akkurat gjør saken bedre. Hjelp! He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...