Gå til innhold

Tror litt av vannet gikk nettop !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en kneppelyd i magen åsså kom det en våt flekk i buksa. Burde jeg ringe føden ? Er 2 dager på overtid i dag... Har ingen rier bare kynnere som ikke gjør vondt. Hodet er festet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt !

Skrevet

Tror ikke det gjør noe om du venter med å ringe til i morgen tidlig. Men er du usikker, er det ikke verre enn å ta en telefon til føden.

Skrevet

sånn har jeg hatt mange ganger også, hvis det er så vidt litt så haster det nok ikke¨å kontakte føden. jeg sitter her med rier å har ennå ikke ringt dem, venter til de blir litt værre jeg, gidder ikke bli sendt hjem igjen hehe:)

Skrevet

Legg et bind under der og vent å se om det kommer mer, du burde nok ta kontakt med føden uannsett hvis du tror vannet har gått (begynner å gå :)) Da tror jeg du vil nok bli innvitert på en undersøkelse...ta med binden som "bevis". Da kan dem lettere se om det er vannlekkasje eller noe annet. Lykke til :)

Skrevet

I mitt forrige svangerskap gikk vannet litt og litt. Ringte føden, og de sa jeg skulle komme neste dag, men så ringte meg opp igjen og ba meg komme på kontroll samme dag. Var på kontroll, og alt var fint, så dro hjem igjen for å vente på riene og komme på kontroll neste dag..hvis ikke riene kom. Men i det vi kom hjem, satte riene inn...så tette og heftige fra første stund, så vi var bare hjemme en halvtime før vi dro til føden...da hadde jeg fire cm åpning og fikk fødestue. & timer fra første rie, til snuppa var ute.

Denne gangen har jeg fått beskjed om at jeg fødte raskt sist, fordi det kan gå veldig raskt nå.

Skrevet

Ring føden!

Den kneppelyden kjenner jeg igjen fra første gang jeg fødte og vannet gikk......

Skrevet

Jeg har ikke ringt føden og det har ikke lekket mer heller.. Babyen beveger seg som han skal og jeg får vel bare vente litt til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...