Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere gjort det for noen?

Er program om ei på TV2 nå, og hun sa at hun ikke følte noe savn... Tenk å gå gravid i ni mnd, føde og så sende ungen til den andre siden av kloden. Det hadde jeg aldri klart.

Hadde søstera mi spurt, så kaaaanskje. Men adri i verden for noen villt fremmede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg en kropp som sannsynligvis ikke bør gjennomgå flere graviditeter men bortsett fra det: Aldri! Da måtte de heller adoptert!

Skrevet

hadde sikkert ogsaa gjort det for noen i familien, men ikke for andre. maa vere rart aa gi fra seg noen naar man har folt liv i magen saa lenge.

men det er utroligt hva folk gjor for penger..

Skrevet

Jeg hadde kanskje gjort det for mine søsken visst de ikke kunne få selv.

For da blir jo ungen innen familien.

Men med en fremmend hadde jeg ikke greid, for hadde jo alltid tenkt på den ungen jeg hadde fødd frem

Skrevet

Nei da faar de heller adoptere. Fins nokk av barn som trenger ett hjem.

Skrevet

Nei det tror jeg ikke jeg kunne ha greid. Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å gå gravid heller. Har i mine begge svangerskap slitt med ekstremkvalme, svimelhet og pustebesver. Om det hadde vært for min kjære søster, så kanskje, kanskje, men jeg ikke tror jeg hadde greid det.

Skrevet

Nei, kunne ikke gjort det.

Har hatt svangerskap med mye kvalme og oppkast saa det hadde jeg ikke klart.

Skrevet

Jeg ville nok heller aldri gjort det, og tror det hadde vært verre å gi fra seg ungen innen familien og måtte være involvert i livet dens, uten å være mammaen. For man vil nok føle at man "eier" den litt tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...