Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er 19 uker på vei i dag. Det ble slutt mellom meg og min mann i dag , og jeg ble så lei meg, frustrert, sint, og oppgitt at jeg tok 5sigaretter. Nå er jeg kjempe redd for at jeg har skadet mitt ufødte barn. Noen som vet? Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.....hjelp meg noen
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Bare slapp av du. Dette går nok så bra så.
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Det går helt fint!! Skulle ønske jeg også levde i en slik verden....hvor du kan smake fager og høre føleser...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg vil bare skrive at jeg håper det ordner seg mellom deg og din mann. Håper noen tar vare på deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk for svar og omtanke. Jammen skal man tåle mye, og finnes ingen grenser for hva man skal gå igjennom.....HVorfor får noen alt , og andre ingen ting. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 stakkar deg.. håper det ordner seg... du må ha det kjempetungt..ang røyken så røyker jeg ca 5 daglig (med dårlig samvittighet), så ikke vær engstelig... mange klemmer..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Var trist og høre, men det går nok bra med de sigarettene! Når det gjelder det at noen får ingenting tror jeg nok heller at det er mange som holder problemene sine veldig for seg selv, slik at det ser ut som om de har det perfekt hele tiden, veit ikke om det kan være noen trøst for deg, men alle har nok noe å slite med! Var et grusomt tidspunkt å bli slutt på for deg, men du klarer deg nok uten han skal du se!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Babyen din tåler fin-fint både 5 og 10 sigaretter. Og det snodige er at de til og med tåler "skilsmisser". De er skapt for å klare mere enn som så. Dessuten dukker sikkert typen din opp igjen, dem pleier det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå