Gå til innhold

Dere "interiørspirer".. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere:

Jeg har svart sofa, men er blitt helfrelst av hvitt interiør. Har et barn på 1 1/2, så kan ikke bytte til hvit sofa enda.. Synes dere det er pent med svart sofa, og resten av interiøret er hvitt i et rom? Måtte bare spørre, sånt er så veldig "viktig" for meg da vettu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng opp bilder med svart ramme, svarte lysestaker på bord og hyller eller andre svarte detaljer rundt om, så blir det skikkelig "fresht", vet du! :)

Skrevet

Det var en skikkelig fin idé!! Den skal jeg kopiere;) Takk takk!

Skrevet

Seriøst??!!!!? Ha ha ha hi hi hi ho ho hi.

Skrevet

Hvite vegger og svart og hvitt interiør :) Det er slik jeg liker det..Men nå skal vi pusse opp! Skal ha helt lysegrå tapet..Kommer til og bli dødskult !

Skrevet

LoL.

Jeg liker å ha min egen stil og derfor klarer jeg ikke helt å relatere til saken. Hvis du/dere liker svart soffa, så gå for det!! Og hvis ikke kan dere jo forsøken en hvit skinn soffa som kan tørkes av? Jeg er ikke så glad i stiler som skifter like fort som underbukser. Mest av den grunn at det skader miljøet, men også fordi det er så mange andre som kunne ha fått et ok liv for den summen det koster å kjøpe seg en ny soffa hvert 3. år.

Skrevet

Synes det høres kjempefint ut jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...