lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har en son paa 8 aar som fisker hele dage. Han kan gaa ut paa morgenen og fiske til sent paa kvelden. Hadde jeg ikke passet paa, ville han ikke spist eller drikt noe. Kommer hver dag hjem med fisk........ Er DRITT LEI av aa rense fisk, og fryseren er full. Kan jo ikke nekte han aa fiske naar han kommer stolt hjem fangsten. Sier da heller ikke nei takk til fersk tunfisk eller bonito. Men guri aa lei jeg er.....
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 ingen dere kan gi vekk fisk til heller da? Eller har katt som elsker å spise kokt fisk?
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Han er en liten foretningsmann. Han selger fisk til resturantene, og det han ikke faar solgt faar vi. Blir jo en del fisk naar han staar slik hele tiden. De fleste rundt oss har da ogsaa nokk, da vi bor i en liten fiskelandsby. Skal vel ikke klage, men blir bare saa lei.
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 får en del fisk han da skjønner jeg Ja forstår du kan bli litt lei da ja Er jo begrenset hvor mye fisk man kan pytte i en fryser også
NoDoubt Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Fisking er jo kanon kjekt:D Er det ikke noen katter i nærheten som kan få litt av all fisken`?
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 Masse katter her ja, og de faar sitt. Men det er ikke noe han syntes er kult. Han har jo brukt tid paa aa fiske den :-P
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2008 Heller ikke lett aa forstaa at man faktisk kan slippe fisken ut igjen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå