Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere? Og er det slutt nå? :)

Jeg har bare ei hittlill, og jeg er laaangt fra ferdig om jeg får viljen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bærer mitt 3. barn nå og blir samboers sitt 2. barn.

dvs jeg har 2 fra før og han en, så dette er vårt første fellese da. Så tilsammen blir jo dette 4.mann :)

Så spørs om vi stopper der. Hadde jo vært greit med et helsøsken til denne også. Blir jo litt over 4 år mellom denne og hans sønn. Og attpåklatt i forhold til mine igjenn

Hans sønn er jo bare her når han er hjemme fra sjøen, og da annen hver helg torsdag til søndag. Har han av og til mere alt ettersom.

Så han vil jo bli mest attpåklatt denne her da.

Men trur vi må si stopp på 4 barn ja :)

Skrevet

Vi har hver vår og en felles. Tro vi er ferdig, men har begynt å tvile litt i det siste.

Får se hva tiden vil bringe. Er ung ennå. Kan alltids ta en runde til om noen år. hehe... Vet at uansett blir det ikke mer enn 1 til.

Skrevet

Vi har to barn,og er veldig fornøyd med det.

Blir ikke flere her nei:)

Skrevet

Jeg ville ikke ha flere, men saa kom lillebror. Siden vi bare har gutter onsker de andre seg 1 til. Men jeg tror det holder med de 4 vi har.

Skrevet

venter nr 3 om 13 dager, det blir nok ogsaa sistemann :)

Skrevet

har tre og skal nok ikke ha flere(jeg er usikker på om jeg vil ha flere og gubben vil ikke)

Skrevet

Vi har to barn og en på vei.. Siden dette blir mitt tredje k.snitt blir det nok siste mann. Føler også at tre barn er nok. Passer fint inn i en bil hehe:) Jeg har også veldig harde svangerskap så det sliter veldig på kroppen... Så foreløbig er det den siste, men er jo masse så kan skje så tar ting som det kommer. Tenker litt sånn nå, at det er jo herlig når barna blir eldre også, klarer seg selv, ikke trenger pass 24 timer i døgnet. Tenker litt sånn at nå hadde vi kommet gansge langt med de to barna vi har, yngstemann er 4 år snart, så valgte vi og begynne på ny liksom.. Så håper etter denne at jeg kjenner at nå er jeg ferdig og klar til å gå videre, hvis dere skjønner..

Skrevet

Har 2, og er veeeeeldig usikker på om jeg vil ha nr 3 om et par år.

Tenke, tenke...

Argumenter for og imot taes imot med takk;-)

Skrevet

Har to og ønsker sterkt ett til:0)

Hilsen Thia, 2pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...