Gå til innhold

På konsert med baby i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har en gang for leeeeenge siden kjøpt billetter på Iron Maiden konsert. Er i uke 36, er det ok å gå? Det er jo ganske høy lyd, selvom vi ikke akuratt kommer til å stå ved scena...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg nok skal gå bra!

jeg skal på iron maiden selv i morgen, men jeg er "bare" i uke 27. er spent på hvordan den lille reagerer på musikken, om det blir stille eller masse sparking :) en skal tidlig krøkes vettu! :P

Skrevet

Jeg har vært på Leonard Cohen og Bruce Springsteen konserter denne måneden, er nå i uke 37. Gikk helt fint :) Merket hverken mer eller mindre til babyen under konsertene.

Skrevet

Det går så fint så!!! Jeg var på Metallica sist onsdag, med bare 20 dager til termin.....da jeg var hos jordmor dagen etter, fikk jeg beskjed om at hodet var festet!! Noe det ikke var noen dager tidligere ;-) Hun ristet seg liksom på plass under Metallica....liker jeg å tenke, da!!

Fikk mange meldinger på mob før vi dro på konserten, for alle tenkte at konserten kom til å sette i gang fødselen.

Var også på Foo Figthers og Queens of The Stone Age 11.juni, og det var heller ikke noe problem..

Skrevet

Jeg var på konsert nå i uke 34, merka godt til lille gullen i magen ja.. om han likte eller ikke likte er jeg ikke sikker på, men tror han sparka litt i takt med bassen ;o)

Skrevet

Jeg var gravid da jeg var på Depeche Mode konsert, som jeg ELSKER! Det førte noe godt med seg, guttungen digger de nå han og. he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...