lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 og hvorfor? Lillemor har badedrakt. Har også en badebukse som hun fortsatt passer. Hun har badedrakt fordi jeg kjøpte den på salg for veldig lenge siden, var egentlig til søstra, hun har brukt den 1 gang. Jeg synes bikinitruse er greit til småjenter, men jeg synes ikke 3-4-5 åringer trenger en BH/bikinioverdel. Når synes dere jentene trenger bikinioverdel?
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jenta mi er jo bare 11 mnd. og bruker bare bleie enda, men jeg har ingen planer om å kjøpe bikinioverdel med det første uansett. Topper er kanskje greit nok, men trekantbikinier er HELT utelukket. Og det er det leeeenge
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Minsta har bare en badetruse,mens eldsta har bikini. Syns heller ikke de trenger det når de er så små. I år er første året at eldsta(snart 6) ber om å få på seg overdelen,og da er det jo greit:) Men det er kun på stranda(de få gangene vi har fått dratt dit..drittvær),hjemme kan hun godt springe i bare trusa ute:)
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 jeg har badedrakt til begge nå da. De har hatt bikini, og brukt mest bikinitruse. men ho på 6 år skal helst ha både truse og overdel når hun skal ha på seg bikini. Må bare le av henne, og aner ikke hvor hun har fått ordet fra, men bhène mine og sine gamle bikinioverdeler hun har liggende, kaller hun for puppelengs
~~DoraDora~~ Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jenta mi har badebukse og badedrakt. MEN jeg er ikke i mot bikinioverdel på småjenter. Det er jo kun for pynt. Jeg synes bikinioverdel, blir det samme som badedrakt, for badedrakt har likssom samme hensikt som bikinioverdel i utgangspuktet. Den eneste forskjellen er at ved badedrakt dekkes også magen. Badedrakt ble oppfunnet før bikinioverdel, og den ble oppfunnet for at damer også skulle kunne bade, men ikke være for lettkledde. Jeg synes bikinioverdeldebatten er hysterisk. Dersom det er no galt med bikinioverdel, så er det jo like galt med badedrakt...for begge er jo for å dekke til bryst i utgangspunk. Jeg forstår ikke helt at det skal bety noe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Storesøster her er 3 år og har bare hatt badedrakt. Tror nok jeg kommer til å fortsette med det til hun evnt. spør om å få bikini selv. Jeg syns det er mer søtt med en badedrakt.
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Lille her på 12 mnd har badebleie eller badetruse på seg. Synes ikke hun trenger noen overdel enda. Ville nok heller kjøpt badedrakt enn bikini topp.
NoDoubt Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Mine har begge deler. Men mini har og bare badetruse.
ungdomsmor Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 di har begge deler.men bruker mest bikini...dem er 9 og snart 7 år
alleminesmå Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har brukt badedrakt til mine. Synes det er mest praktisk. Søte er de også.. Nå er det jo todelte bikinier som nesten er som en badedrakt, kan være lurt når de må på toalettet. Klem https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Mi jente blir 4 år senere i år.. Og hun har bikini, men bruker som oftest bare buksen. Eller sånn som idag da har hun springet rundt i trusa hele dagen i hagen.. Det samme har storebror på 6 år.. Synes ikke jentene trenger bikinioverdel før i 6-7 års alderen men de vil kanskej ha det selv før da? Eller rundt den alderen der? Min gutt på 6 år har akkurat nå kommet i den alderen at han er redd for at noen skal se rumpa eller tissemannen hans når han skifter etter bading.. Og noen sa til meg at jenta kom "dit" før gutta..
bente69;) Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 Snuppa vår på 4 år bruker badedrakt i svømmehaller og binkitruse på stranda. Syns det er greit å få litt sol på kroppen. Hun bryr seg ikke noe om at morra ikke kjøper overdeler til bikinitrusa.
metaMORfose Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 Min snuppe er 4.5 år, og har både bikini og badedrakt. Bruker overdelen på bikinien når jeg gjør det. Går jeg toppløs gjør hun det også. Veldig hermete og hun vil bli meg når hun blir stor, og gifte seg med far. Jentene trenger i utgangspunktet ikke bikinioverdel før de begynner å bli sjenerte, eller får pupper. For min egen del så soler jeg meg gjerne toppløs, men jeg går ikke rundt med puppene løse. Jeg synes liksom ikke pupper er noen big deal, men jeg vet jo at mange synes det blir veldig seksuelt med bare bryster. Så samtidig som jeg gjør litt som jeg vil, så prøver jeg å ta hensyn til andre. Derfor ligger jeg som regel toppløs, men går rundt og bader med overdel. Så når jeg gjør det, så gjør dattern min det også (av egen vilje).
La Perla Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Mine jenter er (snart) 11 og 14 1/2, og de har begge deler, men nå i sommer har dte kun gått i bikini. Badedrakt er tydeligvis ut.
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Badedrakt, hun er bare 1.5år, broren bruker badeshorts..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå