Gå til innhold

Jenta mi blir ikke frisk etter RS-virus infeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med rs barn som har det sånn.. er nå 3 mnd siden vi var på sykehuset og enda sliter hun med forkjølese..

Hoster og snurkler..

Hun er nå 4 mnd og var bare 3 uker når hun fikk RS virus og var ganske hardt rammet og trengte intensiv behandling flere ganger med

c-pap.

Noen flere med erfaringer med rs-virus??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mini hadde rs da han var ganske lite. Hadde et lenger sykehusopphold med han. Jeg syntes også at viruset hang lenge i, det gikk veldig opp og ned. Kunne være bra en dag, for å bli kjempe dårlig dagen etter, det er slik sykdommen er. Vi har fått mye god hjelp og råd fra legen. Gikk flere mnd før han ble frisk.

Skrevet

Er sånn snuppe her oxo er..

Veldig opp og ned..

Kansje jeg burde ta en tur til lege med ho da..

Hvor lenge var dere innlagt?

Skrevet

5 netter, da skrev vi oss ut selv! Det var så varmt og tett på det rommet vi fikk at det var helt utrolig, Ikke akkurat bra for en liten med rs virus, de skal ha det kaldt og god luft rundt seg. Kom seg utrolig bare vi kom hjem. Fikk tips av legen min også, for min ble så utrolig tett om natten, han sa at jeg skulle pakke han godt inn i dynen og sette meg ut på terrassen, om det så var midt på natten og iskaldt. Sitte der til han ble bedre, og det har hjulpet veldig på han. Kan også anbefale deg en luftfrisker hjemme, barn som er plaget med rs, kan utvikle astma.

Skrevet

Okay.. Takk for svar..

Selv var vi innlagt i 10 laange dager....

Men fikk mye avlasting da. Hun hadde jo en sykepleierpå deg di 7 første døgnene.

Skrevet

Men de hadde nok ikke skrevet dere ut hvis hun ikke var blitt bedre. Vi hadde sykepleier det med han hele tiden også, og som tok seg av han om natten! Min var 4 uker da han ble innlagt, fikk litt sjokk, da hadde jeg aldri hørt om sykdommen en gang. Etter det har vi vært hos legen med han flere ganger, men de takler viruse bedre når de blir større. Nå har han vært frisk i flere mnd:)

Skrevet

jepp.

hadde hørt om sykdommen men ikke at du kunne være så alvorlig.

hvor gammel er gutten din nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...