Prinsemammaen Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Var hos legen i dag fordi jeg er så sinnsykt kvalm og slapp og sliten. Han skrev ut Afipran til meg. Er litt skeptisk til å bruke legemidler når jeg er gravid, men GUD som de hjalp!!!! Kvalmen forsvant selv om trøttheten fortsatt var der. DEILIG å føle seg som menneske igjen, om ikke bare for noen få timer.... :-) Men selv om legen sa jeg kunne ta opp til 3 piller pr. dag, skal jeg begrense meg..... Men kan vel ikke være så veldig skadelig siden legen skrev det ut eller??
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ikke farlig, får det på sykehuset når du er gravid også..
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Neida. ikke farlig. Jeg fikk beskjed av legen om å ta de eller bli innlagt på sykehuset. klarte ikke holde på verken drikke eller mat. så ta de med god samvittighet
Silvia Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hmmm... hvorfor var det ingen som fortalte meg om Afipran da jeg var gravid? Udugelige jordmødre og fastlege! Spøy i nesten 8 måneder jeg... (og tvillingene ble født en mnd for tidlig)..
Bie&babylove:-) Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Merkelig at ikke jeg heller hørte noe om kvalmestillende medisiner da jeg gikk gravid med snuppa. Jeg spydde 10-15 ganger daglig i 6 mnd og holdt nesten på å bli innlagt 2 ganger pga lite næring! Men noe medisiner hørte jeg ALDRI noe om. Jeg spurte legen en gang om det er noe som helst man kan ta som muligens kan hjelpe, men da fikk jeg til svar NEI, ingenting som var anbefalt pga bivirkninger. Merkelig.....
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk afipran da jeg var gravid. Men jeg ble så døsig av de at det egentlig ikke var noe vits. Kunne ikke jobbe eller gjøre noe uansett, sovna jo bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå