Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Er det fint vær til dere? Og hva syns dere er fint vær? Her har det vært knall i dag (type sol og varmt), men da sto jeg selvfølgelig inne på jobb og gikk glipp av hele greia Når jeg slutta på jobb, så begynnte det å tordne og lyne noe inmarri. Nå bøtter det ned i enorme mengder her. Men jeg syns det er kos å jeg da
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 regnet først på dagen, så ble det opphold og grei temperatur. Nå ser jeg himmelen begynner å bli ganske blå. Så får vel fint vær i morra da
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Fint vær, da er det sol og oppholdsvær, og såpass temperatur at man ikke trenger jakke på. Her var det helt nydelig i går, 20 grade, sol og fint;) I dag har det regnet og jeg har ikke sett noe til sola. Ikk var det noe temperatur å snakke om heller. Kanskje rundt 10 grader.
yasmina Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Fint vaer, hjemme er 20 garder og sol bra. trenger egentlig ikke vaere varmere enn det.... her nede er det fint med ca 30 grader og sol. I dag er det 45 grader og sol, det er IKKE fint vaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå