Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Var ikke sånn kjempemasse da. Men en del gode tilbud, men var jo mest sommerklær. Men tenkte jeg skulle tipse dere iallefall:)
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 ja jeg så det Jeg handlet til lillegutt i magen for en stund siden. Ordinær pris. Før pakken hadde kommet, fikk jeg en mail om at ALT var på 50% i 24 timer. Å da ble det enda mere klær. Så jeg har en god del klær til den lille i magen fra barnegarderoben. Synes de har mye fint også Men nå er det vel sommerklærne det er salg på.
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 ja det er jo bare å kjøpe inn til neste sommer Er jo mye fint i sommerklær der. Men nå trur jeg har handlet nok til babyen. Så har jeg ei på snart 7 år som passer til de største str, og ho eldste hun er for stor. Så da gidder jeg ikke handle til de.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Var ikke så mye de hadde på salg, mest badetøy og sjørt. Jeg fant 2 badedrakter jeg kunne tenkt meg til lillemor, men for lite til å bestille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå