Gå til innhold

Hadde du kjøpt en brukt pearly til 2000kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sånn computer som prevensjon da denne dumme cerazetten gir meg teite blødninger.. Men det var da fryktelig dyre saker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såfremt den ikke er så og si uåpnet hadde jeg ikke det - du kan jo få en helt ny, ubrukt for 3300 iflg buenaventura.no... Må jo nesten kjøpe nytt munnstykke uansett og (uten at jeg vet hva munnstykke koster) blir den jo ikke så mye billigere enn en ny. Halv pris syns jeg det skal være når man selger noe...

Skrevet

Nei, tror ikke det...

Skrevet

Ja, sant.. Hmm.. tenke tenke.. Skal begynne å prøve på nr 2 til jul, men har ikke lyst til å blø så lenge..hehe. Hadde ikke så veldig lyst til å bli gravid før den tid heller, da jeg har ny jobb.. Synes nå at 3300 kr. var vel dyrt, men....Hva hadde du gjort? (Ammer enda..)

Skrevet

Litt usikker - jeg kunne nok personlig tenkt å kjøpe meg en med tiden da jeg har en tendens til å reagere veldig negativt på hormonprevensjon av alle typer prøvd so far (så vi vurderer også sterilisering om et års tid), men om jeg ikke hadde tenkt å fortsette med den etter neste fødsel tror jeg jeg hadde droppet det. Det kan ta en stund før man får normale sykluser igjen selv om man har mensen når man går på minipiller, og da vil du jo "måtte" bruke kondom eller alternative prevensjonsmåter inntil videre likevel. Og selv om du har regelmessige sykluser så kan det også ta en tid før maskinen "skjønner" deg - og du kan kjøpe MANGE billigstrimler for eltesting for 2000 kroner :o))))Som kan være vel så effektivt sammen med feks temping med vanlig 2-desimalers termometer så lenge du har regelmessige sykluser (må jo fortsatt prøve noen perioder før du kan bare teste de dagene du tror du vet du burde ha el og holde deg unan sex da eller bruke kondom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...