lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Tenker på dere som kanskje sitter på pcen hele kvelden. Synes det er så mye liv på dib og så lite liv her. Husk å dytt opp oppfordringen min på dib. Nå har jeg vært her en god stund i dag, vært litt på dib og litt på facebook innimellom da.
Trulte76 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg er ikke så mye på DIB, men jeg henger en del på BIM da Men er ikke lenge til jeg er ferdig der.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 her, dib og bim. og facebook og msn.. datahektet jeg?? hmm ja tror det.. Er gansge ny her og på dib men har vært en stund på bim.. Ja kjekt med masse liv i alle forum.. Men blir til at jeg holder meg mest på skravlesiden på de forskjellige sider..
lillebror er " forsinket" Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 For min del blir det litt paa facebook, eller aa lese aviser. For satt jeg mye paa msn, men er blitt litt lei.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Tror det er det de fleste av oss gjør. Henger på skravle. Er jo det vi vil, skravle;) Husk å dytte opp oppfordringen på dib.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Sitter en del på msn. Å brudesidene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå