Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt ang. temping og EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tempa i alle de mnd vi har prøvd, og ser at jeg ofte har en svak tempøkning rundt dag 16-17. Har også prøvd billigtester for EL, men får aldri noe utslag for EL på disse. Jeg ble gravid i høst en mnd jeg hadde bare fått neg EL tester fra billigtester.

Har denne mnd kjøpt CB EL tester, men får også her bare neg. Er det så at man kan ha tempøkning fast uten at man har EL, eller vil jeg kun ha det om jeg har EL. Lurer fordi dette tar så lang tid, så begynner mistenke at jeg kanskje ikke har EL.

Ellers er syklusen veldig stabil. Stort sett alltid 28 dager, enkelte ganger 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

jeg kan ikke huske at jeg noen gang har fått noen skikkelig positiv el-test. Kanskje du har EL tidligere eller seinere i syklusen..?

Jeg har nevnt dette tidigere på bligravid, men i mars 08 ble jeg gravid, og d var en mnd etter at jeg snakket med en jordmor jeg kjenner. Hun sa at noen kan ha EL like etter at mensen er ferdig. Jeg hadde dette i bakhodet og vi kosa oss så snart TR var ferdig og vips var jeg gravid. Sv.skapet endte i exu da, så d var jo ikke helt vellykket da, hehe...

jeg har denne pp begynt å tempet. du kan se på min temp til nå.. :)

http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4

man vet jo når EL er, men bare når d var når man temper.

hvis tempen har vært lav og så høy noen dager etter,så har EL vært..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...