Zyan Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2008 Det var da faen som du hater da mann! Du vet for pokker ikke hva "sukk" betyr her jeg bor, eller hvorfor jeg skriver "sukk"! Så pell deg tilbake i kurven din og sup inn valkene dine sjøl! Og kom ikke med "jeg er mr. perfect", for det øret er stengt idag og du som lege burde vite hvorfor og ikke stille spørsmål.
Zyan Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Men faen da, glemte jo å sette på et aldri så lite:
Zyan Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Klart vi er, er jo ikke noe mer å si. Hva vet du om "ny"? Jeg er ikke ny her inne jeg, faktisk vært her i mange år, men har byttet nick. *geipe*
Zyan Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 Døh, munnen min har ikke mensen hele året slik som din. Dessuten er jeg godt oppdratt, og liker ikke slenge dritt uten grunn. Og joda, jeg er godt registrert i systemet her, syntes ikke jeg trenger overbevise deg om det? Nå er det på tide du finner kurven din syntes jeg, klokka ringer 11..
xxxJulianexxx Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 SUTTER?? Det er det vi kaller smokkene sønnen min bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå