Gå til innhold

trenger noen svar her :) Vær så snill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Har før hatt litt ømme bryster før mens, men nå har jeg så ømme/vonde brystvortner at alt som kommer borti dem er utrolig vondt! Har nå fått en del hode vondt ( det værker skikkelig), ømme bryster, kvalme og utrolig ubehagelig utflod.. kan dette være et tegn på graviditet?

har hatt eggleder betennelse og er redd det har gjort at jeg ikke kan bli gravid.. trenger noe som kanskje kan gi meg litt positive tanker igjen! Nå er det meste mørkt for meg .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Alle tegnene du nevner er jo symptomer på graviditet. Så klart det er håp;)

Når har du IKM?

Skrevet

jeg er ny, så er ikke helt inn i de forkortelsene enda jeg :P hehe.. kvalme har begynt i dag og små sulten hele tiden. hadde eggløsning den 13. er tidlig til at jeg kan få slike symtomer ¨å..

Skrevet

oki;) Venter du mensen ca 27.?

Tror ikke kvalmhet grunnet graviditet kan komme før etter et par uker, men de andre symptomene, slik som ømme pupper, er meget mulig. Ømme pupper, er det første symptomet som dukker opp ofte;) Og det tyder jo bra. Gjennomsnitt for å bli gravid er 6 mnd, men mange bruker opptil 1 år, så ikke stress. Er sikker på at du blir gravid enten nå eller om litt;)

Blir en spennende uke for deg!!!

Skrevet

ikke den 13, var jeg som hadde regner feil med 30 dagers syklus. jeg forventer mens den 24. Har så kraftig hodepine og stiv i kroppen..

Skrevet

høres ut som du er gravid da:) da eg var gravid så hadde eg vanvittig vondt i puppene.. kunne så vidt ha bh på.. kunne ikkje ligge på magen for det var så vondt.. ikkje litt likt som når en har vondt i puppene før mensen.. (det har eg fått no for tiden)

finnes tipsliste med alle forkortelsene..:) den hjalp meg veldig..

hvilken pp(prøveperiode) er du i?

hold oss oppdatert da:)

lykke til:)

Skrevet

hei du :) Da skal jeg se på den listen og lære meg forkortelsene:) Prøve periode 6! Men så fikk jeg vite om den betennelsen da i prøveperioden.. og da kan den hindret meg :(

takk takk:)

Skrevet

nja.. er jo ikkje sikkert den har hindret deg da.. men ikkje vet eg.. håper no du er gravid da.. eg er kjempe utålmodig no når me prøver igjen kjenner eg. hehe.. er jo bare i 2 pp me...

men når du har så vonde pupper så høres det iallefall ut som sånn eg hadde det da eg var gravid så krysser fingrene for deg:)

natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...