*Lykkeligmamma87* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei:) Har før hatt litt ømme bryster før mens, men nå har jeg så ømme/vonde brystvortner at alt som kommer borti dem er utrolig vondt! Har nå fått en del hode vondt ( det værker skikkelig), ømme bryster, kvalme og utrolig ubehagelig utflod.. kan dette være et tegn på graviditet? har hatt eggleder betennelse og er redd det har gjort at jeg ikke kan bli gravid.. trenger noe som kanskje kan gi meg litt positive tanker igjen! Nå er det meste mørkt for meg .
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hei;) Alle tegnene du nevner er jo symptomer på graviditet. Så klart det er håp;) Når har du IKM?
*Lykkeligmamma87* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 jeg er ny, så er ikke helt inn i de forkortelsene enda jeg hehe.. kvalme har begynt i dag og små sulten hele tiden. hadde eggløsning den 13. er tidlig til at jeg kan få slike symtomer ¨å..
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 oki;) Venter du mensen ca 27.? Tror ikke kvalmhet grunnet graviditet kan komme før etter et par uker, men de andre symptomene, slik som ømme pupper, er meget mulig. Ømme pupper, er det første symptomet som dukker opp ofte;) Og det tyder jo bra. Gjennomsnitt for å bli gravid er 6 mnd, men mange bruker opptil 1 år, så ikke stress. Er sikker på at du blir gravid enten nå eller om litt;) Blir en spennende uke for deg!!!
*Lykkeligmamma87* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 ikke den 13, var jeg som hadde regner feil med 30 dagers syklus. jeg forventer mens den 24. Har så kraftig hodepine og stiv i kroppen..
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 høres ut som du er gravid da:) da eg var gravid så hadde eg vanvittig vondt i puppene.. kunne så vidt ha bh på.. kunne ikkje ligge på magen for det var så vondt.. ikkje litt likt som når en har vondt i puppene før mensen.. (det har eg fått no for tiden) finnes tipsliste med alle forkortelsene.. den hjalp meg veldig.. hvilken pp(prøveperiode) er du i? hold oss oppdatert da:) lykke til:)
*Lykkeligmamma87* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2008 hei du Da skal jeg se på den listen og lære meg forkortelsene:) Prøve periode 6! Men så fikk jeg vite om den betennelsen da i prøveperioden.. og da kan den hindret meg takk takk:)
påtjukken Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 nja.. er jo ikkje sikkert den har hindret deg da.. men ikkje vet eg.. håper no du er gravid da.. eg er kjempe utålmodig no når me prøver igjen kjenner eg. hehe.. er jo bare i 2 pp me... men når du har så vonde pupper så høres det iallefall ut som sånn eg hadde det da eg var gravid så krysser fingrene for deg:) natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå