B og T skal få søster eller br Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Får høre det hele tiden av alle og ser ut som magen har "falt ned" alt..er i uke 29.. Merker det jo selv også at det presser ekstremt mye nedover og vil gjerne løfte magen opp til tider for blir veldig tungt og press på "skam"benet.. lurer vel bare på om dette er noe jeg skal bry meg om? Noen tips for å lette litt?
linda1983 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hei Jeg har og fått kommentarer om at jeg har veldig lav mage. Er i uke 30 nå. Jeg syntes det var veldig tidlig at magen skulle synke men spurte jordmor om dette på kontroll i dag og hun sa at vi bærer alle våre barn forskjellig så det var ikke noe å bekymre seg over. Noen tips for å lette litt har jeg desverre ikke..
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg også bærer veldig lavt...og alle tror jeg skal føde når som helst...hehe..men jeg er bare 34 uker i dag. Jeg bærte magen lavt i forrige svangerskap også, og da trodde alle at jeg skulle føde før termin. Men jenta kom ikke før 15dager over termin da. Nå bærer jeg også lavt,men har mye mer nedpress enn forrige gang....føles noen ganger som om jeg ikke skal klare å holde magen oppe...hehe...skulle ønske noen hadde funnet opp et magestativ...hehe...sånn at jeg kunne legge magen oppi der og trille den rundt på et slags magestativ;) hehe
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bærer veldig lavt denne gangen. Bar veldig høyt forrige gang. Er bedre i frohold til pusten denne gangen, forrige gang føltes det ut som babyen skulle komme ut av halsen på meg, nå føles det ut som den skal dette ut...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå