♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg fikk time den 28 august til UL i fredrikstad. og i dag så fikk jeg brev fra de om at timen min den 26. august måtte avlyses. hva jeg har jo ikke time da. Siden jeg ikke hade penger på kortet på tlf så måtte jeg vente til min mann kom hjem så jeg fikk ringt. Ringte da til sykehustet, først direkte til fødeklinniken eller der man tar UL da. men ikke noe svar. Ringte så til sentralbordet og ba om å bli satt over. dette var forsatt føre kl var 16.00 og de skulle sette meg over. forsatt ikke svar, ble deretter satt tilbake til sentralbordet og skulle prøve et annet nr havnet da på rønken. hallo lissom... ringte opp igjen på nytt og de satte meg over på nytt og forsatt ikke svar, da ble det brutt og jeg ringte opp på nytt en siste gang da var kl 10 min over 4. fikk jo da beskjed om at de stengte kl 16. forklarte da situsjonen om at jeg har ringt i over en halv time og selv om det er ferie så sitter det jo som regel en å tar tlf fikk da beskjed om at nei sann var det ikke noe sted. så rart sa jeg da. for alle steder jeg har ringt i dag og jeg har ringt mye pga å ordne ting til ferie osv og hvert eneste sted så har de tatt tlf etter 3-4 ring... blir bare litt oppgitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå