Silvia Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Tenkte å sende ut takkekort for barselgaver og gaver til navnefesten. Sender dere gavekort til dem dere fikk blomster fra også? Hvor på nettet kan jeg bestille takkekort? Vi skal til fotografering hos Fame (har sånn gratis gavekort), men det blir vel veldig dyrt å bestille takkekort fra dem??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Vi hadde ikke dåp/navnefest, men sendte takkekort til alle vi fikk noe av ifbm fødsel (inkl blomstergivere). Takket for det vi fikk (de fine blomstene, den søte sparkebuksen osv) så det ble litt mer direkte enn "takk for gaven". Vi bestilte julekort fra Fame (bilde i folder - skrive tekst selv) og de kom på ca 30 pr kort når vi bestilte 50 (3 år siden nå, kanskje litt dyrere nå) - vil ikke tro det er særlig forskjell fra kort med annen type folder rundt. Dyrere enn å bestille vanlige kort fra nett (feks japanfoto eller liknende, sånne med motiv/tekst rett på bildet liksom) men ganske mye penere syns jeg )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jepp. Sammenliknet med doble kort (vanlige julekort) man kan kjøpe i butikken syns jeg ikke det var steindyrt (de koster jo ofte den prisen likevel - uten fotografbilde inni), men sammenliknet med hva vi bestilte i julekort fra fotoknudsen i år (sånn enkelt 20x20 bilde med påskrift (og så skrev vi egen tekst på baksiden) så er det jo dyrt ) Av de rimeligere nettutgavene er det jo fotoknudsen.no, japanfoto.no, eurofoto.no og sikkert en haug til - velg den du syns har de fineste motivene ) Og husk tusj som holder på arkene hvis ikke du har papirfolder til!
Silvia Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Takk for tips Tror vi går for en billigere versjon en fame sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå