vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 hva det er med meg om dagen...er hjemme med to barn ei på 6 år å ei på 4 mnd... jeg har kraftig hode pine...er svimmel ... noen ganger utrolig kvalm... å de stygge oppstøtene...er dette bare for att jeg er sliten eller hva?sov en time i etter middag men hjalp lite ..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 er det mye stress hjemme? magekatarr? gravid? høyt blodtrykk?
blond Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Lav hb? Sovet for lite over tid og for mye stress? Drukket for lite? Det kan være mange ting. Best å ta en tur til legen.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 lite med stress... magekattar...hmmm vet ikke...gravid... håper da ikke det...er egentli ikke så veldig mulig ..hatt sex en gang etter fødselen med kondom å full ammer... kansje blodtrykket da.. ringe en lege kansje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå