Gå til innhold

MUNNDIARÈ !!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud..tror jeg må gå til innkjøp av øreklokker snart. Holder på å bli gal i mitt eget hjem. Har ei lita ei på 2 år, og det er ikke snakk om at hun lukker munnen 1 sekund engang. Det går I ETT....fra kl 6 om morgenen til hun legger seg. Merker det veldig godt nå som vi har ferie og er sammen hele døgnet. Blir rett og slett svett i øra, og det rekker ikke tørke engang... for det finnes ikke opphold !!!!

Er det noen som kjenner seg igjen der ute, eller er det bare meg som har ei som ikke evner å lukke munnen...1 min stillhet er aaaaaalt for mye forlangt her i huset.

Phuuu....øra mine trenger hvile

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - gubben illustrerte med snuppas øreklokker i dag at "jeg skulle ønske jeg kunne gjøre sånn av og til" (og så vred han øreklokkene sånn at ene klokka var over munnen hennes) så alene er du ikke. 3åringen vår har også "veldig lært å snakke" og hadde det bare vært godlyder så er det en ting, men når det i tillegg er trass og mangel på forståelse på hva "nei" betyr - ja da kan det klikke for den beste....

Skrevet

neeeei...det er absolutt ikke bare godlyder her heller. Kan finne på å ligge som en hysterisk ål på gulvet..hyle og skrike leeeeenge....alt for lenge for min tålmodighet. jajjamensann...skal ikke være enkelt dette.

Ligger som et slakt i sofaen her...og det kjennes IKKE ut som om jeg har ferie !!!!!!!!!!

Skrevet

har hatt det slik i tre år jeg... hun er 6 år nå..

Skrevet

hehehe..vel ifl mamma og pappa blir det ikke bedre:p var visst sånn da jeg var liten og jeg ble ikke bedre..snarere værre:s tror nok de ønsket seg øreklokker:) var vel derfor de nesten pakket sakene og pusset opp for meg da jeg skulle flytte ut..ENDELIG fred!!hmmm

Skrevet

Velkommen i klubben :D

Du lærer å skru det av til slutt. Merker det ikke like godt, men da kan det hende hun blir sinna da hun merker det altså! hehe

Skrevet

Apropos å lukke ørene og det man da kan lire utav seg når man ikke følger med; må jo bare le når jeg forteller snuppa noe (sjokkerende kanskje) og hennes kommentar er "ååååja". Hæ - hvor tok hun den fra?? *ler*

Skrevet

Hehe.. kjenner meg igjen der ja.. Jena mi er nå 4 og hun har hatt munndiarè siden hun var 2 år..

Skrevet

Har en sønn på 2 år med munndiare jeg også. Alt må snakkes om og nåde meg hvis jeg ikke gjentar ALT han sier, da blir han fly forbanna.

Går i ett fra han står opp til han legger seg...hehe.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene...kan tenke på dere når jeg holder på å gå på veggene her. "Du klarer det..., du klarer det...alle andre gjør det"...kan i allefall prøve.

Men ikke like glad for å høre at det ennå er liker ille i 4-årsalderen...det er 2 år det, med konstant svett ører !!! Hjelpe meg....den som kan ;o)

Skrevet

Har en gutt på 8år som har hatt munndiare fra lenge før han begynte å snakke, omtrent rundt 7 mnd alder. Må inndrømme det er litt deilig nå når han ikke MÅ være hjemme hele tiden, men kan farte litt på besøk på egenhånd(og skravle hull i hodet på andre enn oss). Lillemor har litt hun også innimellom, men hun kan også være stille.

Vet godt hvem de har arvet det fra, jeg var nemlig ikke mange hakk bedre enn eldstemann når jeg var liten.

Skrevet

Har ei på 21 mnd som er akkurat som det der om dagen.....hun hermer etter alt jeg sier til henne, og hun sier det faktisk ganske forståelig også.

Er så mye gullkorn at jeg holder på å daue...

Etter utallige turer i bilen med samme barneplate, så kommer det plutselig..."haba haba oh yeah"

Og jeg kaller henne for tullehøne, så kommer det kjapt "itte tullehøne nå"

Og her om dagen så sa hun faktisk plutselig "jeg bare tuller" etter å ha sagt noe morsomt....hehehe....

Morsom tid dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...