Gjest Sauen og dingsen Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Siden det er så varmt på soverommet, fikk mini lov å sove i bleia i kveld. Hun våknet nå isted og jeg gikk inn for å roe henne. Der står ungen naken i senga, og jeg holder på å gå på trynet. Jada, piss på golvet. Hun har på en eller annen måte klart å plassere rumpa perfekt i forhold til sprinklene, slik at hun har klart å tisse ned mest mulig av rommet... Den tissestrålen må jo ha delt seg i hundre, for det var tiss i alle retninger... Hehe, var jo piss overalt - utenom i den tørre bleia (som hun hadde gjemt) og i sengen, heldigvis. bare dynen som var våt... Hehe, jaja, søt er hun jo da. Nå har mor vaska golv...=P
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 hehe! skriker hun fortsatt i timer på kvelden?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Ser det virkelig for meg Sauen. Sovnet hun da? Tror kansje jeg hadde tatt på henne en body imorgen ja....
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Hun har blitt ganske flink å legge seg, men nå er hun klin våken igjen... jaja, sånn er det=) nå er det slutt på å sove i bare bleie ihvertfall! =)
snartmammapåny Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 hehe Godt med ligg latter på kvelden! Men huff, stakkars deg som måtte stresse med dette da... Tror nok det må bli body på dere fremover;)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Hehe, jeg bare lo jeg, mens jeg vaska...=P Syns det er ganske bra gjort jeg, til bare å være snart 11 mnd...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå