Gå til innhold

Trenger forlovertips!! Hjelp meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger masse tips til mulig gave..Ønsker å gi noe litt mer personlig enn bestikk o.l., men har liksom ingen idèer! Tar også imot tips i forhold til tale med stooor takk! Dere som svarer meg med idèer og forslag er engler, tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Vær så snill?

Begynner å bli desperat her nå... Det må jo være NOEN som har et godt tips eller to:)

Skrevet

Ønsker de seg noe kust? Det er en kjekke gave..

Dørskilt fra bokstavbutikken.no?

Skrevet

Tale:

Litt om hvordan dere traff hverandre, hva dere har funnet på opp igjennom årene, hvordan hun og mannen traff hverandre (i forhold til hvordan hun la det frem for deg, hvis du skjønner. Kanskje hun kom til deg og fortalte at hun hadde truffet drømmemannen eller noe), Hva dere 3 har opplevd sammen, kanskje, og til slutt hvor mye hun betyr for deg og at det er ære å være forlover osv... :o)

Gave:

Bildecollage

Fotobok

Et brodert bilde av to hender, navnet på brudeparet og bryllupsdatoen (så noen andre hadde fått det. Kjempefint)

Et pyntefat med navn og dato..

Skrevet

jeg ga en gang bestikkhvilere i bryllupsgave og det ble veldig vel mottatt. Lykke til i bryllup

Skrevet

Jeg skal være forlover og bryllupet nærmer seg med stormskritt... Har ikke skrevet talen enda, men jeg har den sånn halvveis i hodet. Vi har kjent hverandre i over 20 år så jeg har mye å fortelle om, men må nok dra ut de viktigste tingene.

Jeg vet også hva jeg skal gi til dem, men det tør jeg ikke røpe her inne i tilfelle hun er inne å smugleser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...