Gå til innhold

Ingen informasjon fra SFO, skal begynne neste uke. Vanlig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal datteren min begynne på SFO i neste uke og ennå har vi ikke fått noen som helst informasjon fra SFO, regner med at det blir bare til at vi møter opp 1.august til litt tilvenning (kort dag).

Men er det vanlig at man ikke får litt info fra SFO før start ?

Er jo litt over 4 år siden min elste begynte på SFO men jeg husker at vi fik litt info skriv hjem minst en måned før SFO åpnet, stod da litt om hva personalet heter, hvordan måltidene ble ordnet litt forskjellige ting.

Men fik også time når vi skulle møte opp på SFO, slik at barna ble møtt skikkelig og vi foreldre fik gitt litt beskjeder til de ansatte og barna kom til forskjellige tider slik at de ansatte hadde litt ekstra oppmerksomhet for de nye.

Men virker som de har droppet dette nå.

Hvordan er det hos dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber på en sfo, og vet at leder sendte en brosjyre bok der masse informasjon står. feks, hvem som er primærkontakt for hvilket barn, hva grupper vi har hver dag, hvordan vi driver, og hva vi forventer av foreldrene, og hva de kan forvente av oss.. Det er også et brev fra oss primærkontakter til nye barn..

trodde dette var normalt jeg :)

Skrevet

Jo fikk informasjon første året,ikke dette..Heliggrisen,,,våres starter ikke opp før om 14 dager...

Skrevet

Søsteren min lurer på det samme. Har ikke fått noe info i det hele tatt. Aner ikke engang når hun skal betale...hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...