Gå til innhold

:):) nattavending:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi fant ut at vi skulle slutte med pupp om natta , når poden var 8 mnd

og vi begynte på fredag og natt til i dag sov vi hele natta:)

så dette har jo gått over all forventning:)

1. natta var vi våken i 2 timer 2. natta var vi våken i 1 time og natt til i dag var vi våkne i 10 min:):):)

 

så dette har jo gått rette vei...

 

hvordan har det gått med deres natt avvending??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde bestemt oss for å starte avvenning da vi kom fra ferie for ca 14 dager siden. La han på eget soverom samtidig. Det viste seg at sistnevnte var et sjakktrekk! Eget soverom = ikke våken på natta mer, helt av seg selv. Eller han har våknet et par ganger, men pludrer litt også sovner han igjen.

 

Så dette ble på langt nær sånn som vi forestilte oss, for å si det mildt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da:) vi har lagt vår lille på rom fra han var 6 uker. men natt av vendinga har gått så bra over all forventing:) begynte på fredag og natt til i dag sov vi hele natta:) det kan me like

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me tenkte òg å ta nattavvenninga nå i sommar, slik at viss det må settast i tutt på natta, så kan gubben ta seg av det. Nå er snart nye rommet hennar klart, så då tar me nattavvenning og nytt rom på ein gong..satse på d går like bra som for hu som hadde prøvd det:) Nattavvent...ka ti e då kveldens siste måltid, og morgonens første? For vår litla får kveldsmat 18.30 og så ein pupp i 5-6-tida, men ho e vel ikkje avvent før hu søv til 7, eller ka seier de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg amme den lille vår klokka 6 , då syns eg at han har sovet lenge nok:) så du tøtto det går nok bra med din lille også skal du se:) for eg legge prinsen klokka 19 og når han sove te klokka 06 ,då e eg super fornøyd:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har nettopp tatt seg av nattavvenninga selv han;) Dvs mormora hans passa ham i to netter (første gangen jeg har vært på fest siden han ble født, det var ganske digg!), og da begynte han plutselig å sove hele natta! Det fortsatte han med da vi kom hjem, så nå sover han fra ca 19 til ca 5.30 hver natt, og jeg er strålende fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...