Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg gaa ut i Bergen om jeg ikke vil paa disco? Gjerne litt rocka musikk og aldersgruppe 25+.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ærlig talt ikke da jeg ikke har vært ute siden Maxime var in, men lurer litt selv...

Skrevet

Da faar vi haape noen kan tipse oss da...jeg er paa ferie her og har virkelig no clue!

Skrevet

Vet at Rick's og Feliz er ok for oss over 25 og gå på. Feliz er vel litt pop for "kjendiser" og blonde bimboer, tror jeg. Sist jeg var der var jeg møkkings og husker bare at alt var rosa.

Hvor er du på ferie fra og hvorfor har du ikke ÆØÅ?

Skrevet

Er paa ferie fra oestlandet og skriver paa en mac,engelsk tastatur. Takker for tips.

Skrevet

Garage var tøft og rocka da jeg var ung for ca 10 år siden...

Nå går jeg helt bare på pub ;-)

Skrevet

Gå på Ricks. Der har du litt forskjellig. Live, trance/div.dansemusikk og gammel rock, så kan du bare velge oppholdssted .-)

Skrevet

Garage og Inside er rockeplasser, sistnevnte har høy naglebeltefaktor, samt tidvis ganske hard musikk. Garage har et aldersspenn fra rundt 20 til 50+.

Ellers har du mange litt roligere plasser, med variert klientell, som Pingvinen, Onkel Lauritz (bra plass for røykere), naboen osv.

Skulle gjerne listet opp flere steder, men må løpe... :-/

Skrevet

Takke for svar :)

Kanskje man skal dra seg en tur p[ Garage. Pingvinen tror jeg muligens jeg har hoert om, men jeg forbinder navnet med barntv og Pingu. Assosiasjonen stemmer nok ikke, men dog.

Skrevet

Hva med Metro? Finnes ikke det lenger?

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg bodde i Bergen, men vi brukte å gå på Garage, hulen og kvarteret.

Skal du virkelig slå på stortromma tar du bussen til milde og går på Hjellestad pub og cafeteria;)

Skrevet

Garage var mitt stamsted da jeg bodde i Bergen, men det er lenge siden nå. Utrolig koselig å komme tilbake dit:)

Skrevet

Kvarteret er en studentuteplass, men den er visst flyttet til bortenfor garage siden de holder på å pusse opp - eller er de ferdig med det?

Anbefaler garage, innside og legal (alle tre stedene ligger ganske tett)

Skrevet

Steder som er ganske ok i Bergen

Cafè Bocca- veldig greit og fint hvis man får sitteplass der

Contra- men kan bli fult der

Feliz- koster 100 kr å komme inn. Og champangen flyter hehe

Silver- har ikke vært der selv

Cafè Opera

Aroma er koselig

Calibar- 80 tallsmusikk og masse dansing

Kos dere ute =)

Skrevet

Hold deg langt unna Ricks. Grøss, for et sted.

Skrevet

Et sted jeg liker meg god er Tonga? (Tror det heter det) Et sånt Karibien inspirert sted.

Skrevet

Er det litt dumt å komme nå å si at det ikke ble noen bytur?

Skrevet

Med tanke på at du spurte 21 juli og folk har svart frem til nå, så nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...