KnertiMagen Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Når er det man kan få en evt positiv graviditetstest.. Tar det lang tid før den slår ut?. Eller må man bare vente på mens?=/ Uff, litt spent på resultatet av vår 1pp..
monca*84*j12 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 positiv graviditets test er vanligst og sikrest fra den dagen du venter mens, altså ikm... noen tester pos 5 dager før mens andre ikke før man er gravid i uke 7.... så vent til dagen du venter mens, kommer den ikke så ta en test=) lykke til=)
Snuppa's mamma Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Hei:) Det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne... Jeg tok en test idag, og jeg har en god uke til ikm, så var jo bare bortkastet penger, men klarte ikke holde meg. Er jo alltids håp!! Jeg er i 2pp, får bare ikke byttet nick, men er veldig spent jeg også:) Lykke til da:)
KnertiMagen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2008 uff uff, det er leeenge å vente. Iallefall for en som er så utålmodig som meg.. Bra det er fler som er like spente som meg da:) Og like utålmodige. Lykke til til dere og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå