mumitrollet Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har noen av dere gravide opplevd brunaktig utflod rett i forkant av forventet mens. Jeg forventer mensen mellom ca tilsdag-torsdag (litt usikker pga nylig minipilleslutt, så usikker på om syklusen er på 28 eller 30 dager) fikk brunaktig utflod i dag. Ved sist graviditet hadde jeg brunlig utflod ca i midten av uke 5. Har hatt vondter i korsryggen i lange tider og jeg har aldri plager i ryggen. SÅ lever enda i håpet om at jeg er gravid og at det ikke er mensen som er i anmarsj. Vil ha aprilbaby:-)
babysyk-med spire! Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Dytter litt på denne, for dette lurer jeg på også... Skulle hatt mensen i går, men kom ingenting. I dag fikk jeg litt brun utflod, men så stoppet det...? hmmm skjønner ingenting. Jeg har alltid litt brun utflod den første eller de to første dagene, men har ikke opplevd at det ikke har kommet mer. Jeg har hatt menssymptomer lenge. Vonde bryster, og smerter i magen. Men dette blir jeg ikke klok på. Har ikke lyst til å ta test enda, fordi jeg mest sannsynlig ikke er gravid. (mannen er ikke klar enda), men det skjedde et "uhell" forrige mnd...så jeg HÅPER da.. hehe Noen som har erfaring med dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå