Gå til innhold

Noen som har titanium søsken/tvillingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan syns dere den fungerer som søskenvogn? ;)

Vurderer alle muligheter her nå.. hehe ;)

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har!! :)

Bruker den som søskenvogn, og til den bruken er den fantastisk!! Hadde jeg hatt tvillinger ville jeg nok valgt en annen, men til vår bruk er den super! :)

Skrevet

vi har den også=)

KJEEEEMPE fornøyd:P:P:P

Skrevet

Har dere hatt soft bag til babyen da eller?? Og hvordan er den å trille på snø?... er jo trehjuling hvis jeg ikke husker feil...

God å trille?

Og deres bruk.. har dere brukt den mye? snuppen er 23 mnd når han blir storebror.. og han skal i hovedsak være hjemme med oss.. kommer til å være en del på farta..

Skrevet

og babyen er jo da vendt vekk fra meg når jeg triller.. syns dere det har gått greit eller har det vært litt pes? Den største nede å klår på babyen når de sitter ved siden av hverandre??

Mange spm.. men takk for svar!! ;)

Skrevet

Har brukt mykbag, men vi fikk en stor pjokk, så heldigvis ble det vår fort! Hehe, mindre klær og tepper, og han brukte mykbagen til han var nesten 6 mnd. Det er trehjuling, men forhjulet kan låses, så den er like grei å trille på snøføre som andre vogner. Har en emmaljunga duo edge fra før og den er MYE tyngre å trille i snøen!! (og vi bor i trøndelag, så her har vi SNØ, hehe)

Jenta vår var 17 mnd da hun ble storesøster, og vi har brukt den mye! Nå er hun straks 2 år, lillingen 6,5 mnd. Vi triller til og fra bhg hver dag, turer og ellers til butikken og på byen - super!! :)

Babyen er vendt framover, det var en skummel overgang, men den gikk supert i og med at det er "kikkehull" oppå kalesjen. Kan gå med de åpne selv om det f.eks. regner fordi det er plastbelagt. Storesøster er flink, putter i smokken/leken når han mister den!

SUPER vogn!! :) Og ikke minst: SUPER pris! :)

Skrevet

Tusen takk for svar igjen mamman til a&l:) Den koster bare 1500 kroner her.. og med mykbag så blir det 1900.. er jo kjempe greit å komme unna med en sånn pris!!=) Kanskje det blir den

isteden.. hadde egentlig tenkt meg carena med bag.. 3800.. pga da er babyen mot meg.. men mulig jeg vurderer titanium isteden!

Igjen.. takk for svar!! =)

Skrevet

Vi har den :) Vurderer og selge den, dersom du er intressert :) Er veldig lite brukt, siden eldstemann omtrent ikke ville sitte i vogn.. Bare brukt til spesielle anledninger, som 17.mai og sånn.. :)

Skrevet

ja,kanskje det;) Hvilken farge har du da? og hvor mye skal du ha for den? =) Og hvor i landet holder du til? Oi.. ble mange spm.. hehe.. ;)

får ikke sett mer på evt svar i dag.. sambo sitter å tripper ved siden av meg etter dataen her.. så jeg tar kvelden ,men sjekker i morgen=) evt sender deg en melding til postkassa di =)

Skrevet

Vi har den som søskenvogn. Kjempefornøyd vi også :)

Har brukt den på to stk som var 1 og 3 år (sovevogn i syden, fungerte supert på kveldene)

Og bruker den nå på ei på 3 mnd og ei på 2 år. Har softbag til, og egentlig ikke noe problem at hun ligger fra meg. MEN jeg bruker den ikke hver dag, bare i helgene og ferier, da jeg bare har yngstemann hjemme.

Den funker bra på snø og sand (på stranda i syden ;)

Skrevet

takk for svar =) hm.. tror jeg skal ta en titt på den vogna =)

Skrevet

var å titta på vogna i dag.. og syns den virker veldig kort i ryggen.. prøvde med lillegutt oppi.. og ryggen stoppa midt på hodet hans omtrent.. og han er ingen stor gutt heller.. blir jo litt dumt når han skal sove.. hodet hengende utafor.. hmfr.. :/

Skrevet

ja, jeg trodde jeg hadde samme problem selv, siden jeg hadde en lang 3 åring som skulle sove der. Synes ikke at de andre tvillingvognene var noe større.

Men det gikk veldig bra for henne å sove der. Men hun sov der bare når det var sommer og vi var i syden, så da trengte vi ikke pose, bare et tynt teppe.

Skrevet

okei.. men da skal det jo egentlig ikke gjøre noe forskjell om det er pose der.. Så hodet hennes hang ikke utenfor liksom? ryggen stoppet liksom midt på hodet hans.. hm.. ble litt usikker.. han er bare 18 mnd.. og ligger akkurat på normalen i lengde..

Takk for svar forresten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...