Sannellerslik? Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har termin neste onsdag og er driiit lei!! Men det er jo ikke så rart heller når alle maser hver dag om det ikke har skjedd noe!! I tillegg så får sambo omtrent panikk hver gang jeg bare tar meg på magen: "er det noe på gang???" Jeg blir så lei av alle som maser hele tiden... hoff... jeg vet jo att de ikke mener noe vondt med det, men alikevel....:/ travelt når man våkner om morgonen fordi noen sender mld å spør om det ikke har skjedd noe i natt heller............ måtte bare klage litt.................
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Skjønner godt hvordan du har det,snart-min-tur. Er nå gravid med 3.mann og med mine to første gikk jeg 15 og 13 dager over termin. De dagene føltes som alle 9mnd til sammen!! Og da maser ikke folk noe mindre,for å si det sånn... De siste 3ukene tok jeg ikke tlf el gikk på butikken,det ble sambo sin oppgave. Orket ikke være sosial,folk spurte og sa så mye "dumt" at jeg fikk helt mark! Og ble jeg forbanna gikk det utover stakkars sambo etterpå Så han tok gladlig tlf og tok seg av handlinga;) Håper jeg slipper overtid denne gang,og jeg skal krysse det jeg har for at du slipper det også Lykke til!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 hihi er litt komisk når man kommer høøøøygravid på butikken og folk stopper og spør: har du ikke fått ungen ennå??? SER DET SÅNN UT KANSKJE????? thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå