Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Sitter å lurer på om jeg skal bestille ymse varer fra USA gjennom JetCarrier.. Noen som har gjort dette før og er fornøyde??
gutteklubben grei Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ja vi har brukt det masse ved kjøp på eBuy, det er endel som ikke sender til Norge der, så da har vi brukt JetCarrier-adressen vår. Kjempekjekt! Nå bor vi i nærheten av Halden også da, så vi henter varene rett på JetCarrier, da slipper vi inlandsfrakten i Norge :-)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2008 Oki.. Nå bor jeg i Lillehammer da, men ikke noe problem å kombinere henting av varer med en sverige tur vettu!! :) Bare trivelig det!! Hvor i halden skal dette hentes da? Tok du frakt med båt eller fly? Vi tenker det blir båt vi da,siden det er myyyye billigere... Hmm... da trur jeg at jeg skal ta sjansen gitt... Fant masse fint på wallmart.com nemlig som jeg har lyst på, seng,stellekommode og madrass...til godt under halv pris i forhold til norge, og det var inkludert frakt i USA og båtfrakten til norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå