Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Eller er det bare meg??? Syns det er fint å bare kunne kose litt for meg selv også, trenger ikke ha samleie bestandig. Mannen min vet vel neppe om dette. Er dette sånt dere snakker med mennene deres om?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg gjør dette stadig vekk, enten mens han er på badet på kvelden, da har jeg 5 min. alene i senga, eller etter at han har sovnet, eller på mornigen når han har stått opp med mini. Nei, han vet ikke om det. Kommer aldri til å innrømme det...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 jeg bruker ofte fingrene mine. Og samboeren min vet det! Det hender av og til at vi tar på oss selv mens den andre er tilstede og gjør det samme. Hvorfor vil dere ikke fortelle mannen deres at dere tar på dere selv?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror min mann ville blitt sur om han visste at jeg tar på meg selv istedet for å ha sex med han, han vil nok tro han ikke er bra nok eller noe... Fra HI.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg bruker fingrene på meg selv flere ganger i uka. Sambo vet det. Jeg trenger en del mer enn han og han gir meg ikke orgasme så da gjør jeg det i steden.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Yes! Masse onanering her, og typen vet om det! Skjønner ikke hvorfor dere ikke tør å si det, tror de fleste menn tenner på det og syntes det er kult å ha "kåt" dame!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Mann her. Ikke vær redd for å si det. Jeg blir glad og kåt når jeg vet at min kone leker med seg selv av og til :-) Deilig er det også å se på at hun gjør det, mens jeg runker!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 jeg onanerer også flere ganger i uken, sambo synes bare det er utrolig opphissende, og vi har i tillegg sex daglig, gjerne ett par ganger om dagen om det lar seg gjøre.. er vel ikke noe å være flau over at man er kåt?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 dama brukte fingrene inni seg samtidig som vi hadde sex, det var utrolig digg og opphissende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå