Gå til innhold

2 trimester i dag JIPPI!... noen som følger meg?


mammaen til 2+1

Anbefalte innlegg

I dag har jeg nådd milepælen min 12 uker!! Etter 2 SA er det en herlig følelse! Var på Ul sist mandag og jammen var det ikke verdens sjønneste lille baby som lå der inne å sov. Gyn måtte "poke" litt i den for å få h*n til å våkne, men nurket mitt sprella bare litt og snudde rompa til. For en magisk dag det var. GLED DERE!! Ps. til dere som har kjempelyst på tidlig ultrlyd vil jeg virkelig anbefale å vente lengst mulig hvis alt er normalt. Har vert på UL i uke 6,7,8 og 11. Selv om det er kjekt å se hjerte slå så kan det ikke måle seg med det jeg opplvde i uke 11. Samtidig som at du har ingen garanti selv om hjerte slår så tidlig. Har mistet selv etter at jeg har sett hjertet til nurket. Dersom alt er normalt er det ikke vits, mener jeg. Har selv fått denne oppfølgingen på grunn av SA og blødninger og "risikosvangerskap". Håper det er flere som joiner meg over i 2 tri... Jippi Jippi Jippi..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gikk over i 2.trimester idag jeg også:-) Tør ikke helt å glede meg enda, skal på UL i morgen. Det blir kjempespennende ! (ingen spes.grunn til at vi skal på UL i morgen, kun av nysgjerrighet)

Når man har kommet så langt så er det vel utvendig UL de gjennomfører?

Så kjekt at alt var bra med lillenurket ditt, og lykke til videre på ferden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...