Gå til innhold

Uff, den magen forsvinner ikke den :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 15 mnd siden fødsel... Jeg er slank, veide 50 før jeg ble gravid, nå er jeg oppe i 57. Ikke det at vekta har så mye å si, men kiloene ligger rundt magen. Det ser fortsatt ut som om jeg er en god del på vei... Og iom at jeg er såpass slank, synes det så veldig godt :o(

Jeg trener (brukt endel personlig trener) og spiser sunt.

Æsj altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her også! Jeg ser på gravidbildene mine og når jeg står rett opp og ned er jeg "25 uker" nå. GRRRRRRR.

Har 5 kg+ ekstra, men er egentlig greit slank alikevel, bortsett fra magen. Har absolutt ingen tips til deg, skulle gjerne hatt noen selv:(

Skrevet

Ja, ikke kult å se gravid ut når det er det siste man vil være, hehe...

Skrevet

Hmmm... Har litt samme problemet selv... Her deler mage og lår de siste kg som ikke vil vekk, da... Vet ikke helt hva slags tips man skulle kunne gi ettersom du bruker personlig trenger. H*n burde jo ha de beste tipsene;) Det er iallfall innmari irriterende når man gjør så godt man kan, lever sunt, trener osv, men ingen ting skjer! Litt lei jeg også, ja...

Skrevet

Æsj ja, vet alt om det der. I tillegg har jeg ikke akkurat så store pupper, så magen ser ekstra stor og gravid ut :( Etter ferien nå blir det hardtrening og veldig sunn mat. Hjelper da litt men vet ikke om den noen gang blir helt så fin som jeg vil ha den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...