Gå til innhold

Noen som vil skravle? Jeg kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg litt om deg.. hvordan er formen i dag? Hvor i syklusen er du? Prøvd lenge? tja..... symptomer? enything... hehe.... jeg kjeder meg.... sukk** sitter og prøver og ikke inbilde meg symptomer osv.. hehe... ikke like lett alltid.. jupp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. har ikke helt begynt å prøve enda. skal ta ut hormornspiralen 5 august. går kvalm og vondt i magen nå, men er sikkert ikke gravid nå.

Skrevet

Hei :)

Samme her, kjeder meg litt!

Er mellom mens og EL nå, trodde EL skulle komme nå, men så er mine sykluser helt på jordet da :)

Er i 4 pp, til tross for at vi har prøvd siden november - så da skjønner du..

Har vært kvalm og uggen noen dager, og fått masse kviser!! 4 stk, hehe, men det er masse for meg for tiden.

Hvordan er det med deg da? Venter du TR nå?

Skrevet

har akkurat fått tr her :) 1 uke forsent... irriterende med ustabil syklus!

Ellers har vi ikke prøvd så lenge... går inn i 4 pp nå etter MA i april!... Håper håper at det kanskje kan funke neste mnd :)

Skrevet

Tenkt at man skal gå rundt og kjenne så mye på kroppen sin... Jeg blir litt sprø av og til... Denne mnd hadde jeg bestemt meg for og ikke stresse... Ikke gått inn for det utenom og prøve meg på grysom sin "kur" for og prøve og stabilisere syklusene litt... sukk.... Jeg starter syklusen min med 3uker mens, så er det 5 uker i mellom, så påan igjen... litt slitsomt med lange sykluser... finner ikke el heller.. så da..

men selv om vi ikke har aktivt gått inn for det denne pp'n klarer jeg ikke la vær og tenke hva vis... eller kjenne etter ømme bryster osv... jeg er håpløs...

Skrevet

tre uker siden sist mens... så etter normal syklus er ikm neste helg... etter min, neste helg der igjen... med grysom sin kur vet jeg ikke lenger...

Skrevet

Hei monca!

Du var den første som svarte meg da jeg første gang var her inne, så jeg har tenkt litt på hvordan det har gått med deg og de merkelige syklusene dine. Hvordan går det med deg nå da?

Jeg har akkurat hatt en merkelig mens. Skulle hatt mensen på mandag som var, hadde da bare veldige mens-smerter som varte til torsdagen. Fikk litt blødning (vet ikke om jeg tør å kalle det mens, var mer sånn "truseinnlegg-mens", mens jeg vanligvis pleier å ha "libero-mens") onsdag og torsdag og that's it. Jeg lurte på om det kanskje var el, så jeg testet etter el, men de testene var helt hvite da. I går ble el-testen rosa, men ikke positiv. I dag har jeg hatt sinnsyke murringer og el-vondt i tillegg til slim, så jeg lurer på om el er på vei... Merkelig syklus da...:-/ Har testet negativt inntil i går. Har ikke giddet å teste i dag og tror ikke jeg gidder å teste videre, regner med jeg er inne i en ny pp...:)

Skal teste etter el om ikke så lenge og så er planen å hekke som F denne uken og neste. HVIS el kommer denne uken blir jo IKM fremskyndet en uke, men fuglene må vite når jeg får el og ikm...:-/

Klem

Skrevet

PS, jeg kjeder meg også. Og så er jeg så utrolig rastløs for tiden. Går bare og tenker og lurer....:-)

Skrevet

Jeg stoler ikke på at jeg har fått til syklusene mine.. Men fikk endelig mens igjen etter ca 1 mnd på naturmedisin - så man vet jo aldri :)

Prøver å ikke se etter symptomer - mannen min gjør det nok for meg! Hvis jeg er litt kvalm, føler meg litt oppblåst eller har vondt i magen, ser han på meg med håp nok for hele verden og sier " du er ikke gravid da?"

Også maser han på at jeg skal teste, 2 dager etter mens......

hehe litt optimist han der!

Skulle så gjerne bare glemme at vi prøver, glemme alt om ønsket - og plutselig en dag bli overrasket over en positiv test!

Skrevet

heihei... så hyggelig at du tenker på meg .. hehe-... Jo da.... mine sykluser er fortsatt på bærtur... men som sagt ovenfor håper jeg kanskje med hjelp av litt vitaminer osv at syklusene mine stabiliserer seg.. derfor er det spennende neste helg for og se om tanta kommer.. gjør den det har jeg hatt vanlig 4uker i mellom... så neste spennende blir og se om mens var 1 eller3uker.. hehe... ikke så greit...

men dette viste jeg ville bli et problem når jeg sluttet på pilen... var derfor jeg startet på den som 14åring... så må nok bare smøre meg med tolmodighet...

Jeg vet ikke hva slags råd jeg kan gi deg ang merkelige sykluser... Jeg trur det er så mye som kan påvirke den... du får prøve og følge med så godt du kan.. kanskje tempe litt? det vurderer jeg neste pp.... kanskje jeg finner el osv... Men begynner og bli litt lei nå... kunne godt tenke meg over i 1tri, men er vel ikke alene der nei.. hehe... du da A1973? mange pp're har det blitt på deg?

Skrevet

Jeg kjeder meg også om dagene... Det er sommer og sol, og endel regn... Jeg fikk TR for en uke sia og er i 25. pp. Begynner å bli smårar. Vi har startet utredning i vår og håper det kan gi noen svar. Det første året etter at jeg slutta på pilla hadde jeg også helt ustabile sykluser, det lengste det gikk mellom TR var 81 dager... Jeg gikk på Yasmin før jeg slutta. Hvilke piller gikk du på Monca?

Syklusen stabiliserte seg etterhvert, men var lang (mellom 35 og 40 d). Nå har jeg gått på Damiana og Wild jam en stund og syklusene mine har blitt 100 % stabil på 30 dager de tre siste pp. Har også hjulpet mot mindre spotting før TR. Men hva hjelper vel det når det fortsatt ikke klaffer????

Skrevet

vonna79

uff jeg føler med deg.... må si jeg beundrer dere som holder ut så lenge uten og miste forstanden...men hva annet kan man gjøre? sant....

jeg gikk på Cerasette.... var veeeldig happy med dem.. mistet mens helt... og fikk igjen med en gang.. det rare var at de første 2syklusene var alt normalt.... 28dager der om kring,,,

hva er Damiana``? wild Jam prøver jeg nå og krysser fingrene hardt... jeg skal heie på deg...håper virkelig det klaffer for dg snart....

ohhhh nå er det unkaren... jippi...

heia DeAnna.... weee

Skrevet

Haha, jeg skal ikke klage... Dette er egentlig FØRSTE skikkelige pp'en vår. 1. pp. var vi litt forsiktig, tenkte vi skulle vente litt. Andre pp. var mannen vekke under el (tror jeg) og så er det denne pp'en der jeg satser ALT. Er stygt redd for at syklusen plutselig begynner å tulle seg nå når vi endelig skal "sette alle kluter til". Ser jo at det er flere som har hatt to-tre normale sykluser før den plutselig går helt i frø... Litt skremmende... Er livredd for at det er det som har skjedd med meg nå, med den merkelige mensen jeg hadde på onsdag.

Klem

Skrevet

har du tatt en test? så det ikke er noe annet liksom? pøv og ike tenk på det... ta det som det kommer... ha sex annen hverdag... ikke minst kos dere og ha det morro....

Skrevet

Monca

Damiana er en urt som fungerer mot kvinneplager og regulerer hormonbalansen. Når hormonsystemet blir balansert, er økt lyst en fin bivirkning. Jeg fikk tips om å bruke den for å korte ned mine lange sykluser og minske spotting. Det har hjulpet meg. Den gir også gode resultater med økt lyst og økt energi for kvinner som trenger den.

Jeg bruker Damiana fra 1. dag mens til omkring EL. Så går jeg over på Wild Jam. I tillegg bruker jeg GraVitamin og tran hele perioden :-)

Har lest flere oppskrifter tildligere i forumet om bruk av både WJ, Damiana og Dong Quai.... Litt usikker på effekten av disse naturmedisinene. Kanskje noen har erfaring?

Skrevet

hmmmm ok.... høres jo interesant ut i grunn... mitt poblem er at jeg ikke vet når el intreffer... prøvde og teste etter den en mnd... det kostet mye tid og energi og jeg fant ikke noe.. så da ga jeg litt opp... etter det har jeg ikke giddet og lete etter den... skulle jeg testet det måtte jeg vel kanskje ha tempet meg frem i stede trur jeg.. kan jo hende jeg har veldig lav lh stigning.. er jo ikke alle som slår ut på tester.. økt lyst? hmmm... vet ikke helt om samboer ville likt det.. hehe.. han mener jeg har nok lyst fra før.. hehe...(kan ha noe med at jeg kan sove leeenge..men han står opp 5 hver dag...) sliter ut stakkarn.. hihi

Skrevet

Jeg hadde en SA, men jeg hadde bare kommet 4 dager over ikm.....så etter utrekningen, mors 4 uke og forsters 2 uke tror jeg.....er ikke så flink til dette enda, men tror det blir slik, derfor ingen utskrapning eller noe, hadde skikkelige smerter, klarte ikke å sove en hel natt, måtte sitte .... hadde en flom av mens og den varte 6 dager mot 3 til vanlig...... vi prøver på jenn, dette var 1 pp.....dette var den 8 juni, jeg har nå INGEN anelse på når neste EL kommer, men har kjøpt meg Wild Yam,,,,, har lyst å få EL 1 aug ..for da kommer min kjære hjem fra jobb (offshore) ...ikke lett dette nei!! men med godt mot så blir det og alle statistikker tilsier at vi kommer til å klare det inen ett år...noen som vet noe om El og mens og syklus etter en tidlig SA??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...