Gå til innhold

gravid og dilla på lukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder seriøst på å bli gal! Jeg har så dilla på rare lukter ,som parkeringshus, murpuss, støvete steiner, murvegger osv. får vann i munnen. står å lukter på flisveggen på badet for å muligens få litt golukt.

Har skikkelig lyst å putte en støvete stein i munnen.

Tenker på det hele tiden nå, blir bare verre og verre. herregud, i begynnelsen var det bare litt morsomt og rart, men nå føler jeg meg litt desperat. MÅ finne sånn lukt, og det gjør jeg jo ikke så ofte.

tips på hvordan man blir kvitt sånt tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen ;o) Jeg hadde sinnsykt lyst på SAND! Gjerne jord og sand blandet!

"Redningen" var at det var snø ute og jeg spiste det isteden... Herregud, så sikkert lur ut der jeg stod gravid på trappa og spiste snø...

Har dessverre ikke noe tips til deg...

Skrevet

hehe, ja det så sikkert lurt ut!

ingen med tips om hvordan man demper dette?

bare å holde ut da!

Skrevet

Jeg klarte iallefall ikke å dempe det... Men jeg fant noe som var nesten like "godt" da, som var bedre enn den opprinnelige dilla, hehe...

Skrevet

jeg har så mange lukter jeg vanligvis syns er "gode" men som nå er helt forferdelige... nyvasket oppvaskmaskin er ekkelt... man blir jo helt rar :)

elsker pepper for tiden, spiser det på nesten alt og kan lukte på det... ikke få det i nesa da. hehe

Skrevet

JA, slik var jeg også!

Måtte ha vinduet oppe når vi kjørte igjennom tunneler, gikk gjennom parkeringshus og fikk vann munnen!

Støvete småstein tok jeg i hendene, og fikk også vann i munnen av strandsand, eller bare av å kjøre forbi byggeplass eller sandtak

Kjøpte en kasse i resirkulert gummi, gammelt dekk eller noe, og det satt jeg med nesen nedi og snuste om kveldene. Kort sagt var jeg besatt og det hender jeg griper meg i å snuse begjærlig når jeg går igjennom parkeringshus enda;-0!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...