Gå til innhold

Vil helst være sammen med pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn på to år vil helst være sammen med pappaen sin. Jeg lurer på hvor vanlig det er.

Hvis vi skal dra noe sted, vil han helst at vi skal dra alle sammen, men hvis noen skal bli igjen, fortrekker han at det er meg! :) Han kan begynne å vinke "hade" til meg, men det gjør han aldri til pappaen. Hvis han skjønner at han ikke skal være sammen med pappaen, blir det ville protester. Når det skal skiftes og stelles, roper han på pappaen, og protesterer vilt hvis det er jeg som skal gjøre det. Jeg får ikke engang ta av han selee og løfte ham ut av bilsetet. Hvis jeg kommer, brøler han "NEI, PAPPA!" :-)

Skal jeg være bare lykkelig for at ungen har en oppofrende og flink far, eller skal jeg tenke på hvordan jeg skal forbedre mine morsevner?

Hvordan er det med andre småttiser? Er det helst mamma som foretrekkes, eller er det pappa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm rart hvordan vi reagerer når det er den veien og ikke motsatt. Min sønn (er snart fem) har hele tiden vært motsatt "Nei Mamma!". Og han har ikke en far som ikke bryr seg. Faren har vært veldig mye sammen med han og han liker at det er de to når det skal jobbes i hagen, snekres eller gå fjelltur m fisking eller lignende. Men slike omsorgsting er det jeg som skal gjøre. Syns av og til det er litt slitsomt i forhold til pappaen - ikke godt å få høre det hele tiden at han heller vil ha mamma...

Skrevet

sønnen min er 2 år og han er akkurat slik som din sønn..

plutselig er det bare pappa pappa hele tiden.. vil heller være med han enn meg.. men jeg synes egentlig bare det er deilig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...